Peter Oosterwijk aka Redwolf
Moderator: webmasters
Peter Oosterwijk aka Redwolf
Hallo,
Ik ben Peter Oosterwijk ben 33 jaar oud ben getrouwd,hebt 2 prachtige dochters.
Heb op dit moment helaas nog geen AX,Maar ben op zoek,ben nu met 1 bezig.
Heb op dit moment een vw golf ype 2 1.3 waar een gti blok in zit.heb deze te koop staan.dus hoop binnen kort ook een ax te hebben.
Ik ben Peter Oosterwijk ben 33 jaar oud ben getrouwd,hebt 2 prachtige dochters.
Heb op dit moment helaas nog geen AX,Maar ben op zoek,ben nu met 1 bezig.
Heb op dit moment een vw golf ype 2 1.3 waar een gti blok in zit.heb deze te koop staan.dus hoop binnen kort ook een ax te hebben.
Moet dat geen AX spot zijn? zonder R
De AX sport is alleen als 1.3 L carburateur geleverd en behoorlijk zeldzaam.
Bij de wat oudere AX'jes, tot de zomer van '91 geproduceerd, komt het wel 's voor dat ze in de randen van de kofferbak gaan rotten. Latere AX'jes hebben wat minder last van roest.
Verder is roest achter de koplampen "normaal"... voel ook even of de bumpersteunen aan de zijkant in de wielkasten nog goed vast zitten, zowel voor als achterbumper.
Koppakking.
Van de bestuurdersstoel wil de bevestiging het dichts bij de pook nog wel 's losscheuren (apk afkeur).
De AX sport is alleen als 1.3 L carburateur geleverd en behoorlijk zeldzaam.
Bij de wat oudere AX'jes, tot de zomer van '91 geproduceerd, komt het wel 's voor dat ze in de randen van de kofferbak gaan rotten. Latere AX'jes hebben wat minder last van roest.
Verder is roest achter de koplampen "normaal"... voel ook even of de bumpersteunen aan de zijkant in de wielkasten nog goed vast zitten, zowel voor als achterbumper.
Koppakking.
Van de bestuurdersstoel wil de bevestiging het dichts bij de pook nog wel 's losscheuren (apk afkeur).
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Aan een nette Spot heb je een mooie AX!
Persoonlijk vind ik de Spot een erg mooie uitvoering van de AX, alleen geleverd in het laatste jaar dat de AX nog geproduceerd werd: '95 - '96.
In het stadsverkeer lekker rappe autootjes en in tegenstelling tot alle voorgaande modellen gladde en in kleur meegespoten bumpers.
Persoonlijk vind ik de Spot een erg mooie uitvoering van de AX, alleen geleverd in het laatste jaar dat de AX nog geproduceerd werd: '95 - '96.
In het stadsverkeer lekker rappe autootjes en in tegenstelling tot alle voorgaande modellen gladde en in kleur meegespoten bumpers.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Allereerst welkom!Redwolf wrote:Dacht dat een type fout was,nee dan moet het een AX spot zijn
Verkopers op marktplaats en dergelijke blijken er nogal graag 'sport' bij te zetten, dus laat je daar niet door afleiden.
Er is ergens een topic met tips voor aanschaf (zoekfunctie onderaan pagina)
AX GTI '91
gefeliciteerd met de aankoop!!
mooi kleurtje, en ziet er zo op het oog netjes uit. Issie ook goed?
mooi kleurtje, en ziet er zo op het oog netjes uit. Issie ook goed?
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX Master
Gefeliciteerd & welkom
Hallo Redwolf,
welkom bij de club en gefeliciteerdmet je nieuwe aanwinst !
Gr MrDean
welkom bij de club en gefeliciteerdmet je nieuwe aanwinst !
Gr MrDean
Saxo style is sexy style....
dat axje van jouw word wel wat. ik zie de mogelijkheden al. mooi spoilertje, band ff fixen zodat je weer 4 velgjes heb.. en natuurlijk het roestprobleem ff aanpakken! ik ben benieuwd!
groet mark
groet mark
kijk ook eens op mijn Wie is Wie
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen
als 't niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!
Wat in Fries ienkear yn it hert sluten hat, is der min wer út te krijen