Cindy aka CitroCin Alto ss80 en Smart
Moderator: webmasters
Mijn TRS heeft iig alu, type 1 uit '90....
Word leuk project! succes:D:D
Word leuk project! succes:D:D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Was in de buurt en wilde jullie nieuwste aanwinst wel 's komen bewonderen.
Erg leuke AX hoor. Deze kleur vind ik eigenlijk ook wel erg mooi, jammer dat ie dan wel hier en daar een deukje en een plekje heeft.
En rijden dat ding!
Zelfs met zijn drieën erin trok ie echt lekker pittig door.
Ik ben om, de TRS is een erg gave AX!
Succes met het opknappen en ik wil nog wel 's een dagje komen helpen.
Ps, door die m3 spiegels zie je werkelijk maar de helft als door een standaard spiegel...
Erg leuke AX hoor. Deze kleur vind ik eigenlijk ook wel erg mooi, jammer dat ie dan wel hier en daar een deukje en een plekje heeft.
En rijden dat ding!
Zelfs met zijn drieën erin trok ie echt lekker pittig door.
Ik ben om, de TRS is een erg gave AX!
Succes met het opknappen en ik wil nog wel 's een dagje komen helpen.
Ps, door die m3 spiegels zie je werkelijk maar de helft als door een standaard spiegel...
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
-
- Drempelkiller
Wat is de motorcode? Onze TRS heeft ook een Al onderblok met motorcode KDZ.Citrosan wrote:OH Ja, weet iemand of het standaard is dat ie een aluminium onderblok heeft, deze iig wel.
Verder sterkte met het klussen, injectie huis zag er in iedergeval lekker uit
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
Ik heb een KDY blok volgens mij in de TRS? Of vergis ik me nu met de GT?Henk Bats wrote:Wat is de motorcode? Onze TRS heeft ook een Al onderblok met motorcode KDZ.Citrosan wrote:OH Ja, weet iemand of het standaard is dat ie een aluminium onderblok heeft, deze iig wel.
Verder sterkte met het klussen, injectie huis zag er in iedergeval lekker uit
Groetjes, Henk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Beginnend AX liefhebber
die bij jou lag, die zwarte met chinees logo erop..
maar dan is er nog 1, in subaru/devil-rood, die ik een tijdje in de achtertuin heb gehad tussen de dakpannen volgens mij, en dan was er nog eentje, die ze bij iemand op de ax hadden gelegd bij een meeting, ik kan me herinneren bij Linda
maar dan is er nog 1, in subaru/devil-rood, die ik een tijdje in de achtertuin heb gehad tussen de dakpannen volgens mij, en dan was er nog eentje, die ze bij iemand op de ax hadden gelegd bij een meeting, ik kan me herinneren bij Linda
Spreken is goud, Ductape is zilver.
ja nee, die lagen alletwee bij marc en die zijn alletwee naar de sloop....DuFF wrote:die bij jou lag, die zwarte met chinees logo erop..
maar dan is er nog 1, in subaru/devil-rood, die ik een tijdje in de achtertuin heb gehad tussen de dakpannen volgens mij, en dan was er nog eentje, die ze bij iemand op de AX hadden gelegd bij een meeting, ik kan me herinneren bij Linda