Die van mij iig na een avondje sleutelen weer wel.Henk Bats wrote:Werken de remmen weer??grietje wrote:stormt hier ook enorm idd.....
maar was super gezellige meet!!
En mn remmen gingen het in de loop van de dag ook meer werken, marc heeft t GTje nog even afgetrapt in de polder (en nu wil die helemaal weer graag een AX haha)
splitter zit er al onder
Groetjes, Henk
AC-Nieuwegein Meeting zondag 22 juni vanaf 13 uur
Moderators: Browny, webmasters
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
nope, anders dan de klauwen die standaard op een AX zitten kun je deze dus niet met een te groot moment vastzetten. Als je dat wel doet glijd de klauw niet meer over zijn geleide pennen. Mijn probleem dus, toen de blokken nieuw waren geen probleem, pennen hoefden niet te glijden. nu na wat slijtage wel en dat ging zeg maar niet soepel genoeg. Vandaar dus een raar remgedrag en een zwevend gevoel. Gisteren weer maaltijdvernieuwend aan het vertragen geweest :D
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
hahahaha Mooi !denny wrote:nope, anders dan de klauwen die standaard op een AX zitten kun je deze dus niet met een te groot moment vastzetten. Als je dat wel doet glijd de klauw niet meer over zijn geleide pennen. Mijn probleem dus, toen de blokken nieuw waren geen probleem, pennen hoefden niet te glijden. nu na wat slijtage wel en dat ging zeg maar niet soepel genoeg. Vandaar dus een raar remgedrag en een zwevend gevoel. Gisteren weer maaltijdvernieuwend aan het vertragen geweest :D
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
@denny,
als de boel gaat klemmen bij stevig aanhalen staan de bevestigingsoren op de voorpoot niet in lijn. Het hoort niet uit te maken hoe strak je ze aantrekt, het moet vlak blijven. Misschien verstandig met een stalen lineaal de boel eens te controleren op vlakheid.
Maar wel mooi dat je nu weet waar het vandaan komt.
P.
als de boel gaat klemmen bij stevig aanhalen staan de bevestigingsoren op de voorpoot niet in lijn. Het hoort niet uit te maken hoe strak je ze aantrekt, het moet vlak blijven. Misschien verstandig met een stalen lineaal de boel eens te controleren op vlakheid.
Maar wel mooi dat je nu weet waar het vandaan komt.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
je hebt op de A12 gezeten bij AC de Meern tijdens de opel corsa meeting van opel team Deventer.michel21 wrote: sorry kon het niet vinden ben wel bij een a.c dinges geweest maar daar was een opel meeting heb 2 uur rond gereden op de a 27 en e 30 enzo en had de hoop maar op gegeven
Driehoek AC Meern
Kruis AC Nieuwegein
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
DuFF wrote:
@ Michel21, volgende keer proberen af te spreken met een ander clublid in de buurt, dat je gewoon kunt meerijden.
vind ik een heel goed idee (volgende x neem ik tomtom mee)
vond echt jammer dat ik het niet gevonden heb
had er graag bij willen zijn maar volgende x beter
auto afgekeurt op las werk of wil je het gewoon goed hebben pb me
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX Master
Ja en ik heb het dus allemaal gemist!! lekker hoor.....kevin.broke wrote:Er was ook nog een Saxo 16V Club meeting bij de Mac in Enspijk.. hele zondag vol meetings
ik ga echt zo onwijs alles afzeggen voor de volgende meeting, ik ben het echt zat!
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
denny zijn sport:
nitroën zijn typ1:
geen idee wiens ax:
batsmobiel:
batsmobiel2 (deze vind ik persoonlijk erg vet gelukt):
motorruimte-view:
glennmobiel:
2Black-mobiel:
Jobmobiel:
grietjemobiel:
Rooney-velg:
Rooney-airintake:
Mark-velg(mooie foto):
Markmobiel:
RocksGTI:
GTIRuudje-mobiel:
Emel's GT:
Riomobiel:
de Sport van "erik-jan toch?":
browny in Nitroëns-ax:
motorkap-view:
nitroën zijn typ1:
geen idee wiens ax:
batsmobiel:
batsmobiel2 (deze vind ik persoonlijk erg vet gelukt):
motorruimte-view:
glennmobiel:
2Black-mobiel:
Jobmobiel:
grietjemobiel:
Rooney-velg:
Rooney-airintake:
Mark-velg(mooie foto):
Markmobiel:
RocksGTI:
GTIRuudje-mobiel:
Emel's GT:
Riomobiel:
de Sport van "erik-jan toch?":
browny in Nitroëns-ax:
motorkap-view:
Last edited by DuFF on TueJul01, 2008 12:11:41 AM, edited 2 times in total.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Ja zeg.. hé DuFF!
het is natuurlijk 2Blackmobiel óf gewoon Nigel..., niet Nigelmobiel.
ennuh...
en bovendien....;
Maar vooral... MOOIE FOTO'S!!!!
het is natuurlijk 2Blackmobiel óf gewoon Nigel..., niet Nigelmobiel.
ennuh...
dat is GTiRuudje...geenideewiens106dit is:
en bovendien....;
is..... Nigel!!!!! want kenteken eindigt op -15-GS en die uitlaat.... en de kleur....Emel's GT:
Maar vooral... MOOIE FOTO'S!!!!
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
en de rest van rolletje 2 dat ik zojuist opgehaald heb
kijk Joost, ik ben erg blij met het dopje, ik zal het alleen nog in kleur moeten maken:
2Black-mobiel:
Q01z:
PeterM zijn zeer mooie Carbriomazdaratti:
briljante foto van Denny:
de unieke gratis grabbelbox:
Grietje-mobiel:
Rio97's motorkap?:
motorkapview:
Glenn's nieuwe stuur:
kijk Joost, ik ben erg blij met het dopje, ik zal het alleen nog in kleur moeten maken:
2Black-mobiel:
Q01z:
PeterM zijn zeer mooie Carbriomazdaratti:
briljante foto van Denny:
de unieke gratis grabbelbox:
Grietje-mobiel:
Rio97's motorkap?:
motorkapview:
Glenn's nieuwe stuur:
Spreken is goud, Ductape is zilver.
geniale fotos duff :D!!!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).