Achteras snel demonteren
Moderators: Rock's, webmasters
Achteras snel demonteren
Tjaa... Ik ben echt best wel lang bezig geweest om mijn achteras te wisselen. Dit is duidelijk een snellere methode...
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
auch!
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Drempelkiller
- Posts: 3709
- Joined: SatOct09, 2004 4:07:33 PM
- Location: Nieuwerkerk a/d IJssel
- Contact:
Als ik dit zo zie volg ik de door mij zelf ontwikkelde achteras demontage wel
Dit geeft zo'n rommel op een vluchtheuvel, moet je allemaal weer opruimen
Groetjes, Henk
Dit geeft zo'n rommel op een vluchtheuvel, moet je allemaal weer opruimen
Groetjes, Henk
Zie ook eens onze web-site's http://xj-79-zg.batssoft.nl of http://xd-76-gj.batssoft.nl of onze nieuwe
aanwinst http://89-thv-2.batssoft.nl en meld je aan op http://kentekens.axclub.nl
-
- AX Master Spammer
- Posts: 2115
- Joined: MonMay10, 2004 12:44:31 PM
- Location: Den Ham (OV)
- Contact:
neuh, dat hoef je in dit geval echt niet zelf te doen, daar staat dr zo'n heel mooi mannetje met een blauwe broek voor, of anders een paar van zn collega's welHenk Bats wrote:Als ik dit zo zie volg ik de door mij zelf ontwikkelde achteras demontage wel
Dit geeft zo'n rommel op een vluchtheuvel, moet je allemaal weer opruimen
Groetjes, Henk
mwah, als ik zo die flank zie en denk aan de ravage onder de auto is het zeker een weggooier nu.
stond vandaag nog even bij een andere 306, een GTI-6 origineel, maar wel midden achter aangeduwd door een vrachtwagen. bodem doorgedrukt en ook echt los dus.
P.
stond vandaag nog even bij een andere 306, een GTI-6 origineel, maar wel midden achter aangeduwd door een vrachtwagen. bodem doorgedrukt en ook echt los dus.
P.
C4 vts
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
DS3
MX5 2.0
defender 110 3.5 kdfi
DS5, aan het aftellen
Denk dat bij die 106 de achteras gewoon door de bodemplaat heen is getrokken. Hoe wou je dat ooit fixen.
Aan de andere kant. Mijn draagarm was nog recht na de aanrijding. ( op het oog ). Alleen de tapeinden die in de bodemplaat steken waren compleet krom (35 graden ofzo).
Aan de andere kant. Mijn draagarm was nog recht na de aanrijding. ( op het oog ). Alleen de tapeinden die in de bodemplaat steken waren compleet krom (35 graden ofzo).
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
Ook amper het verschil te zien zeg. 306 is echt niks anders dan een 106 procentueel vergroten.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.
-
- AX Spaster Mammer
- Posts: 7633
- Joined: MonJan31, 2005 3:35:30 PM
-
- AX liefhebber
- Posts: 453
- Joined: ThuDec04, 2003 3:56:11 PM
- Location: Hoogkerk (Groningen )
Anders was ie misschien omgeklapt -> meer letselDLS wrote:wat is de mazzel dan? Die 106 kun je nu al praktisch weggooien.. Alles kapot en krom daaroIceByte wrote:zo te zien zijdelings het vluchtheuveltje meegepakt, en dan blijft zo'n ding toch echt niet zitten, mazzel dat ie em met de voorwielen ook niet meegepakt heeft
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).