Zou graag wel eens willen weten of er meer mensen zijn die verschil voelen tussen het interieur van een AX SPORT en een AX GT.
Naar mijn idee is het schuim van de stoelen wat stugger en ook -Henry- beaamde dit laatst. Nu heb ik dus wat GT zittingen uit elkaar getrokken en blijkt dat er op het schuim exact hetzelfde Citroën bestel nummer staat als van een SPORT.
Zijn er dus meer mensen die een SPORT interieur hebben en ditzelfde idee hebben?
De stof zou het niet mee te maken kunnen hebben want dat is excact hetzelfde (op het motief na).
Ervaringen SPORT interieur
Moderator: webmasters
-
- Archivaris
Dat zou inderdaad goed kunnen dat maar dan is het wel toeval dat het dus van een SPORT minder uitgezeten is... Schuim moet in principe gelijk zijn want op beide schuimblokken staat hetzelfde bestelnummer (nu is het uiteraard Citroën eigen om hier van af te wijken-Henry- wrote:Volgens mij zitten de Sportstoelen die ik heb stugger dan de GT-stoelen waar ik tot nu toe op heb gezeten. Dat kan met de mate van gebruiktheid te maken hebben of met het schuim wat erin zit.

Phase 1 en 2 bedoel je dan waarschijnlijk?-Henry- wrote:Ik dacht trouwens dat er verschil zat in GT-stoelen, stevig en minder stevig bedoel ik dan.
ik kan je uit een droom helpen. vulling is hetzelfde. alleen gaan die interieuren al 20 jaar mee. Elk interieur zal dus anders zitten.MBa@NL wrote:en toch vind ik die zelfs stugger als me GT interieur... En dat GT interieur is ng geen eens echt uitgezakt...-Henry- wrote:De twee setjes die ik nu heb zijn zo goed als nieuw, het setje wat jij hebt overgenomen was al meer uitgezeten en dus zachter.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.