Goededag ik ben emel
ik heb sinds afgelopen maandag een ax GT gekocht en vind het echt een super autotje maar er moet nog een hoop aandacht aan besteed worden
Opties:
Alles nog standaard
Hopend hier de onderdelen te kunnen vinden om mijn nieuwe aanwinst ook weer strak eruit te laten zien
Groeten Emel!
Last edited by Emel on ThuApr02, 2009 7:29:07 PM, edited 6 times in total.
Je hebt in ieder geval al een hele mooie basis, persoonlijk vind ik grijs erg mooi staan op de AX.
Hoeveel inch zijn die velgen eigenlijk? Ik wist niet dat dit model ook in 14" is geleverd.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Je hebt in ieder geval al een hele mooie basis, persoonlijk vind ik grijs erg mooi staan op de AX.
Hoeveel inch zijn die velgen eigenlijk? Ik wist niet dat dit model ook in 14" is geleverd.
Velgen zijn 13 inch volgens mij maar maak morgen nog ff wat goede foto's van alle kante..
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
enige nadeel van de velgen voor dat ik ze elke dag moet schoonmaken omdat er zooi op komt van de remschrijven..
dat is zeker niet op te lossen door iets?
gr
Volgende keer wil ik je AX wat beter bekijken, zag in de gauwigheid wel hier en daar een plekje.
Maar met een beetje tijd en aandacht moet dat zeker goedkomen!
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Volgende keer wil ik je AX wat beter bekijken, zag in de gauwigheid wel hier en daar een plekje.
Maar met een beetje tijd en aandacht moet dat zeker goedkomen!
haha maar de volgende keer zijn die plekjes hoop ik al weg
ja heb nog veel meer foto's maar kon ze niet allemaal plaatsen is ook weer te veel