Ontbijt was errg lekker, nu moet ik zeker nog een keer mn auto poetsen
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Hellaas heb ik vandaag verstek moet laten gaan.
Was een beetje ziek, na gisterenavond.
Ben ik de kroeg geweest met mijn vrouw en een aantal vrienden, was heel gezellig.
Alleen iets de diep in het glasje gekegen, ( 8 bier) en voor het eerst in 8 jaar had ik een zware kater. Gelukkig sliepen de kids bij mijn ouders.
Gelukkig begin ik me nu alweer iets beter tevoelen en nu weet ik waarom ik 5 jaar lang niet gedronken hebt.
Volgende keer beter !
Ziet er weer gezellig uit was het bij jullie ook zo warm?? bij ons in belgie op Centerparcs was het 26+ graden.
Maar we zijn weer lekker thuis, wat een storm hier zeg, poe poe
En de volgende keer zijn we er gewoon weer bij hoor
En mn remmen gingen het in de loop van de dag ook meer werken, marc heeft t GTje nog even afgetrapt in de polder (en nu wil die helemaal weer graag een AX haha)
splitter zit er al onder
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
En mn remmen gingen het in de loop van de dag ook meer werken, marc heeft t GTje nog even afgetrapt in de polder (en nu wil die helemaal weer graag een AX haha)
michel21 wrote:AUTO POETSEN !!!!! MORGEN IST ZO VER
Misschien heb ik niet goed gekeken, maar ik heb je niet gezien. De spoiler is dan ook weer mee naar huis, ff een ander baasje voor vinden.
Ik vond het iig gezellig mensen. Tot de volgende x! Gr. Job
sorry kon het niet vinden ben wel bij een a.c dinges geweest maar daar was een opel meeting heb 2 uur rond gereden op de a 27 en e 30 enzo en had de hoop maar op gegeven ben ik naar almere gegaan (familie ) volgende x neem ik de tom tom mee
vind het zelf ook erg jammer dat ik er nie bij was
maja volgende x beter hoop ik dan
en de spoiler heb er nog wel belang bij kan je die niet opstuuren
auto afgekeurt op las werk of wil je het gewoon goed hebben pb me
Vanwege de weersvoorspellingen ben ik thuis gebleven, maar zo te zien hebben jullie goed weer gehad
Hier wat minder, op een gegeven moment kwamen er hagelstenen van het formaat kippenei uit de lucht, en veel en hard ook. Gevolg: motorkap van de 205 is net een golfplaat, de ax zit ook aardig onder de deuken verders thuis nog een raam kapot, en gezien de schade van de buren mag ik nog dankbaar zijn ook dat het niet erger is
Was erg snel weer terug in het Land van Maas en Waal, vooral dankzij een rode 106....
Meen dat dat GTi Ruudje was, en wij reden uiteindelijk met 170 richting Tiel.
Is lastig bij te houden zo'n 106 GTi als je bang bent dat je je ontstekingsmoduul niet heel zult houden....