standaard wagen hoogte

Problemen, vervangen of tunen alles kan.

Moderators: denny, vtspower, webmasters

Post Reply
gompy58
Vlotte starter
Vlotte starter

standaard wagen hoogte

Post by gompy58 »

Wie weet wat de standaardwagen hoogte is van een NIET verlaagde ax GTI 1.4 bij het krikpunt?

Ik hoop op die manier te bepalen hoever mijn ax is verlaagd.

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

volgens de papieren is een standaard phase 1 (zowel 3D als 5D) 110mm

zal voor een phase 2 niet veel schelen neem ik aan, zal kijken of ik er wat over kan vinden maar waarschijnlijk niet...

gompy58
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by gompy58 »

mooi, das info waar ik verder mee kan. Zit er dan nog verschilk tussen een gewone ax en een GTI?

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

gompy58 wrote:mooi, das info waar ik verder mee kan. Zit er dan nog verschilk tussen een gewone AX en een GTI?
qua globale afmetingen in principe niet, ja de breedte zal iets meer zijn maar dat zou dan door de skirts komen...

Image

even een ontwerp van mezelf op een afbeelding van Citroën zelf... klik op de afbeelding voor een vergroting...

grietje
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by grietje »

michel, was de rijhoogte van een GTI standaard niet lager? (wiki!!!!)
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
=

MBa@NL
Archivaris
Archivaris

Post by MBa@NL »

oh ja idd, de totale hoogte van een GTI is 1340 en van een standaard 1355.

dus 1,5 cm verschil, wat wil zeggen dat een GTI op 9,5cm van de grond staat (standaard)

gompy58
Vlotte starter
Vlotte starter

Post by gompy58 »

nah, we hebben vanavond zitten meten, wikken en wegen en er komen Apex 35mm progressieve veren met gele koni rondom en dan zien we het wel...

Wel tot de conclussie gekomen dat er ws een tussen lager aan het overlijden is, OF dat de uitlaat ergens iets raakt. VOL gas is het weg, en bij koppeling in is het weg... beetje zingend zeurend geluid. maar goe ddat komt wel.

Post Reply