die stickers zijn gaaf .
(bedenk wel, dat het witter onder de stickers zal zijn, dan de rest van je auto is.)
welkom bij de club, en mischien tot op een meeting.
het ziet er onder de kap nog netjes uit, hoe is het met de roest achter/onder de koplampen ?
Mari1988, AX 1.1 TGE INJECTION U9 1991
Moderator: webmasters
Welkom hier,
het is een type 2 als ik het zo zie aan de wieldoppen, motorkap, dashboard kleine riggel aan de zijde, witte knippers en achterbumper
vind de stickers wel iets hebben!
En aangezien je nog de ouderwetse onsteking hebt zal het niet te moeilijk zijn om een toerenteller aan de gang te krijgen.
het is een type 2 als ik het zo zie aan de wieldoppen, motorkap, dashboard kleine riggel aan de zijde, witte knippers en achterbumper
vind de stickers wel iets hebben!
En aangezien je nog de ouderwetse onsteking hebt zal het niet te moeilijk zijn om een toerenteller aan de gang te krijgen.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Toen ik de auto inspecteerde heb ik op geen enkele plek roest aangetroffen, ook niet eronder, garage zette m netjes voor mij op de brug..DuFF wrote: ...hoe is het met de roest achter/onder de koplampen ?
Heb sinds gisteravond ook de nap papieren gekregen, en wat blijkt: er is in de laatste jaren gemiddeld per jaar slechts 4000km mee gereden.
Navraag bij garage blijkt dat het een 2e autotje was, die toch vaak netjes in de garage stond..