Het plan is tot nu toe eerst de koppakking / distributie / waterpomp te vervangen. Vervolgens ook de koppeling. De koppeling gaat echt onwijs zwaar vergeleken met mijn AX.
Het blokje ziet er redelijk netjes uit. Heeft 117000km gelopen.
Wegens omstandigheden heb ik met deze overbouw weinig tot geen hulp tot mijn beschikking dus doe alles op zijn gemak.
Maar een probleem waar ik sowieso tegenaan ga lopen is dat de motorkabelboom niet past op de AX kabelboom die naar binnen gaat. Niet past is een understatement. De 106 heeft veel meer draden in de stekker zitten. Heb nu een ZX motor erin en daar moesten we ook al dingen aan gaan passen. Maar dat lukte toen nog redelijk omdat de hoeveelheid kabels gelijk was.
Zie hier de stekkers:
106:

AX:

De hamvraag is natuurlijk heeft iemand schema's wat voor signalen er over de pinnen heenlopen bij de AX en de 106? Gaat om 106 1.6 uit 1997 en AX 1.1i uit 1994.
EDIT: Dat ene pinnetje links onderin zit gewoon niks. Dacht eerst dat het beschadigd was maar net nog ff gecontroleerd. Misschien dat een luxere uitvoering daar wel een draad heeft.
Als je de koppakking toch vervangt en de koppeling. Zijn er dan nog andere dingen makkelijk mee te nemen die verstandig zijn?