Ok, Ik rij en sleutel ook nog vaak genoeg aan de ax van me vriendin het blijven toch echt super dingen die axjes...hehe!
Gisteren de auto weer netjes verlaagt en rechtgezet! en nog wat dingen.
Hier wat pic:
Valt dat verlagen aan de achterkant nog een beetje mee? Ik wil namelijk ook binnenkort die van mij van achteren verlagen, de voorveren zitten er al onder.
peter wrote:Valt dat verlagen aan de achterkant nog een beetje mee? Ik wil namelijk ook binnenkort die van mij van achteren verlagen, de voorveren zitten er al onder.
ik heb afgelopen vrijdag ook al zitten kijken in hoeverre alles vastzit en hoe ik overal bij moest gaan komen. Hoe gaat eigenlijk dat plaatje eraf waarachter de torsiestaaf zit (draaien??) Ik hoop dat op de sleutelmeeting iemand mij kan helpen om de voorveren te vervangen of in ieder geval tips geven hoe en wat.
Ben in ieder geval benieuwd
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Daar ben ik blij om, ik heb het idee dat het helemaal niet zo moeilijk is, maar eens moet de eerste keer zijn. Meestal als je het eenmaal hebt gezien stelt het niet zoveel meer voor.
Ow heb het zelf ook nog nooit gedaan hoor. Maar tlijkt me niet zo moeilijk.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
axgt-er wrote:Dan gaan we voor: 2 mensen weten meer dan 1. Volgens mij had rob GT al eens zoiets gedaan. Gaat in ieder geval wel goedkomen
Ik heb samen met siem de hele veerpoot met kortere veer omgewisseld, bleek niet te passen overigens (ivm remklauw). Ik heb dus niet alleen de veren omgewisseld. Dit moet trouwens ook gebeuren bij mijn opknapper. De hele veerpoot omwisselen is niet zo moeilijk.
goed inspuiten van te voren, want die bouten zitten RETEvast, maat van me heeft een 106 rally met zelfde principe, die heeft het opgegeven want het wil gewoon echt niet.
En nee hij geeft cker niet snel op, hopelijk is hij de enige die daar last van heeft.
Bij mij zitten de meeste bouten alvast los dat scheelt iig.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
axo wrote:goed inspuiten van te voren, want die bouten zitten RETEvast, maat van me heeft een 106 rally met zelfde principe, die heeft het opgegeven want het wil gewoon echt niet.
En nee hij geeft cker niet snel op, hopelijk is hij de enige die daar last van heeft.
Ook al zit het nog zo vast het blijft altijd te doen al moet de complete achteras eruit lukken zal het.
axo wrote:goed inspuiten van te voren, want die bouten zitten RETEvast, maat van me heeft een 106 rally met zelfde principe, die heeft het opgegeven want het wil gewoon echt niet.
En nee hij geeft cker niet snel op, hopelijk is hij de enige die daar last van heeft.
Ook al zit het nog zo vast het blijft altijd te doen al moet de complete achteras eruit lukken zal het.
Bryan
Daar ga ik dan ook mijn best voor doen, waarschijnlijk volgende week