en ik heb wel degelijk opgelet hoor, doe zelf toch regelmatig boodschappen en ben gek op melk mjaw ik koop wel altijd goedkoopste.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Tsja idd. Brood is gestegen in prijs. Melk ook vast wel omdat Campina van die stomme melkpakken geintroduceerd heeft die nog milieuonvriendelijker zijn... Een schroefdop en afleesvenster aan de zijkant... wie zit daar nu op te wachten??
Glenn@nl wrote:Tsja idd. Brood is gestegen in prijs. Melk ook vast wel omdat Campina van die stomme melkpakken geintroduceerd heeft die nog milieuonvriendelijker zijn... Een schroefdop en afleesvenster aan de zijkant... wie zit daar nu op te wachten??
en ook het openbaar vervoer is ook niet echt een optie, met al die stakingen tijdens spitsuren. En wanneer deze de weg op gaan, zal de prijs ook een injectie krijgen om de loonverhogingen op te vangen.
Glenn@nl wrote:Melk ook vast wel omdat Campina van die stomme melkpakken geintroduceerd heeft die nog milieuonvriendelijker zijn... Een schroefdop en afleesvenster aan de zijkant... wie zit daar nu op te wachten??
Het komt eigenlijk door de hoge vraagstijging van melkpoeder in China. Fabrieken maken nu dus liever melkpoeder dan melk of boter, waardoor dat aanbod daalt en de prijs stijgt.
Damn toen ik voor het laatst in nl was zag ik nog 1.60 de liter. Gaat dus de goeie kant op.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
DuFF wrote:kom je dan weer terug? want ik weet niet waar die kangaroes op lopen daar, maar door al dat gespring zullen die ook wel wat verbruiken
Yep 24 dec kom ik weer even naar nl toe. Heb er weer zin in. Voor wie het interesseert een liter benzine hier kost ongeveer 1.25 AUD dat is nog geen 65 eurocent
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.