AC-Nieuwegein Meeting zondag 22 juni vanaf 13 uur
Moderators: Browny, webmasters
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- AX Master
nou de planning is weer eens door elkaar gegooid... dus haal mij maar van de lijst.... ik moet auditie doen! sorry jongens!!
Groeten Vincent
p.s. en ik wilde zo graag want ik heb een nieuwe uitlaat te showen....... RVS!!! mooi geluid...
Groeten Vincent
p.s. en ik wilde zo graag want ik heb een nieuwe uitlaat te showen....... RVS!!! mooi geluid...
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
afmelden voor de auditiev.andriessen wrote:nou de planning is weer eens door elkaar gegooid... dus haal mij maar van de lijst.... ik moet auditie doen! sorry jongens!!
Groeten Vincent

de eerste, pfoe, half 1? Maar de meeste komen pas om 14:00-15:00 uur hoor, bij nieuwengein meetingsNitroën wrote:Ik lees hier dat het om 13:00 uur begint, officieel. Maar aangezien ik niet zo van het officiele ben, zou ik willen weten wanneer de eersten arriverenWil weles weten hoe het is om niet een van de laatsten te zijn

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- Welkom nieuw AX lid
-
- Total admin
http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=15797VDG-RALLY-TEAM wrote:Welke agenda ????Ik kan geen agenda vinden waarop staat waar de meetings op staan op datum ?? ik heb ook gevraagd wat je moet doen om een meeting te organiseren.q01z wrote:jawel, zie de agenda..VDG-RALLY-TEAM wrote:is er wel eens een meeting in de buurt van eindhoven.
hierzo

-
- Welkom nieuw AX lid
wat en waar is geinmeeting ??? en wat is een meeting op locatie.citrofenwick wrote:http://www.axclub.net/forum_phpbb/viewtopic.php?t=15797VDG-RALLY-TEAM wrote:Welke agenda ????Ik kan geen agenda vinden waarop staat waar de meetings op staan op datum ?? ik heb ook gevraagd wat je moet doen om een meeting te organiseren.q01z wrote:jawel, zie de agenda..VDG-RALLY-TEAM wrote:is er wel eens een meeting in de buurt van eindhoven.
hierzo
Correctie: er staat n'geinmeetingVDG-RALLY-TEAM wrote: wat en waar is geinmeeting ??? en wat is een meeting op locatie.

Daarmee wordt bedoeld: Nieuwegeinmeeting.

Da's de 2-maandelijkse meeting in 't midden van 't land, Nieuwegein dus.
Da's op 't parkeerterrein van 't AC-restaurant de Kroon, langs de A27.
Als je vanuit 't noorden komt: A27, afslag 28 (Nieuwegein);
als je vanuit 't zuiden komt: A27, doorrijden en afslag 29 (Houten) pakken, daar terug de A27 pakken en dan afslag 28 (Nieuwegein).
Meeting 'op locatie' betekent dat de organisatie een locatie uitkiest waar de meeting gehouden zal worden. Deze locatie wordt enkele weken voor de in de agenda aangegeven datum bekend gemaakt. Dit zijn overigens vaak thema-meetings of meetings met iets speciaals, zoals een kampeerweekend of een tourrit. Voor deze meetings wordt ook een apart topic geopend met meer specifieke info over locatie en inhoud van de meeting.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder! 
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.

- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!

-
- AX Master
Afmelden voor de auditie wordt een beetje moeilijk, anders heb ik geen werk in januari tot juli.... Volgende meeting dan maar....Job wrote:afmelden voor de auditiev.andriessen wrote:nou de planning is weer eens door elkaar gegooid... dus haal mij maar van de lijst.... ik moet auditie doen! sorry jongens!!
Groeten Vincent
p.s. en ik wilde zo graag want ik heb een nieuwe uitlaat te showen....... RVS!!! mooi geluid..., ik ben benieuwd naar de uitlaat
Ik maak wel een filmpje job! dan kan je hem alsnog zien!
Lessen tijdens het klussen...
Aangezien dat eigenlijk een volkomen vrijblijvend rijtje is ....
zet ons (Nigel en ik) ook maar bij "misschien"...
zet ons (Nigel en ik) ook maar bij "misschien"...
Collin,
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh
-
- AX Master
Ben er weer eens bij
Hallo,
Ik ben er weer eens bij, waarschijnlijk met 3 kids of 2 kids !
Gr Mr Dean
Ik ben er weer eens bij, waarschijnlijk met 3 kids of 2 kids !
Gr Mr Dean

Saxo style is sexy style....
Ik besef nu pas dat het zondag al is...
Ik ben er dan opzich niet met mijn eigen auto! Die staat zonder tank
Ik ben er dan opzich niet met mijn eigen auto! Die staat zonder tank

=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).