als de planning loopt zoals ie moet... dan ben ik er weer bij!!!!!
Gezellig. Ik hoop op mooi weer!!!!!
later Vincent
Lessen tijdens het klussen...
Les 1: Alles is een Hamer
Les 2: Als het met geweld niet lukt, gebruik je niet genoeg.
Les 3: Zo niet, dan toch....
Les 4: Als iets fout gaat of niet lukt, ligt het altijd aan een ander.
IK hoop ook dat er wel veel komen, maar de eerste zoveel reacties is helaas wel afmeldingen.
Haha, ik geloof best dat jullie allemaal taart lusten , maar dat wordt zo een zooitje in de ax, ramen open, dakraam open en 120 rijden en dan taart achterin, dat waait overal heen hahahahah
DLS wrote:IK hoop ook dat er wel veel komen, maar de eerste zoveel reacties is helaas wel afmeldingen.
Haha, ik geloof best dat jullie allemaal taart lusten , maar dat wordt zo een zooitje in de AX, ramen open, dakraam open en 120 rijden en dan taart achterin, dat waait overal heen hahahahah
Zooitje of niet, dan kom ik het wel met zo'n plastic vorkje uit je AX lepelen
Helaas zit ik dan weer met mn kont in de australische zon.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Let me be lucky number 13, then
Ik kom het hoge noorden wel representeren.
Laatste keer met de (al enigszins voor verkoop gereed gemaakte)
witte AX 1.1 TE.
ideale locatie! ik woon er praktisch naast :P
maar ik ben helaas niet van de partij, 22 juni 13:00 hebben we ook een alto-meeting in Leiden dus dat red ik niet.
volgende keer maar weer
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb dan clubkleding mee voor mensen die besteld hebben en nog een clubsweater (XL) en wat t-shirts voor de losse verkoop.
Uiteraard ook clubstickers.
Alvast een paar rode clubstickers voor jou reserveren Emel?
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Ik heb dan clubkleding mee voor mensen die besteld hebben en nog een clubsweater (XL) en wat t-shirts voor de losse verkoop.
Uiteraard ook clubstickers.
Alvast een paar rode clubstickers voor jou reserveren Emel?