Eric aka DuFF - Peugeot 206 2.0hdi-foto's pag.40 enz.
Moderator: webmasters
-
- AX Spaster Mammer
en ook die was een nette zelf fabrikaat mbv een saxo cup diffusorkevin.broke wrote:Die blauwe GTI was volgens mij van Jeroen (atmozz, die hier ook gezeten heeft).
Misschien kan je via Geert wel achterhalen wat voor bumper dat precies was, hij heeft die bumper nl. wel gewoon via e-bay ofzo gekocht.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
-
- AX Spaster Mammer
-
- AX super weirdo
Haha, die zijn er zat hoor... Als je maar een zak geld meebrengt...DuFF wrote:als ik een garage of loods had,.....oke.
dus, roep maar, welk bedrijfje kan zoiets op wens maken ?
Kijk eens op www.jeroentje.nl die verbouwt veel auto's voor gasten met geld..
Freude am Fahren.
oke rechte uitlaatpijp bevalt wel, diepe achterlijke brom, kijken hoelang ik 't leuk vind.
spatlappen zijn in principe klaar voor montage, maar ik moet de beugels voor de achterste nog maken (wacht op een bouwtekening-iets van Grietje)
verder een vloerkleedje van PeterM overgenomen, wat inderdaad iets te hoog was aan de achterkant (6 cm ofzo), en aan de zijkant ook zo'n 1,5 tot 2 cm., en net rechts en linksvoor een kleine 2 cm, en wat gaten miste enzo.. maar waar geen gaten zitten, kunnen gaten gemaakt worden, dus na een namiddagje en half avondje klussen, zit alles erin.
ook op de meeting van MbaNL GT-schuimblokken + 8 veren overgenomen, waardoor nu ook mijn bijrijdersstoel 'ge-upgrade' is zoals mijn bestuurdersstoel, en het zit GOED ! dit interieur wil ik nooit meer kwijt.
spatlappen zijn in principe klaar voor montage, maar ik moet de beugels voor de achterste nog maken (wacht op een bouwtekening-iets van Grietje)
verder een vloerkleedje van PeterM overgenomen, wat inderdaad iets te hoog was aan de achterkant (6 cm ofzo), en aan de zijkant ook zo'n 1,5 tot 2 cm., en net rechts en linksvoor een kleine 2 cm, en wat gaten miste enzo.. maar waar geen gaten zitten, kunnen gaten gemaakt worden, dus na een namiddagje en half avondje klussen, zit alles erin.
ook op de meeting van MbaNL GT-schuimblokken + 8 veren overgenomen, waardoor nu ook mijn bijrijdersstoel 'ge-upgrade' is zoals mijn bestuurdersstoel, en het zit GOED ! dit interieur wil ik nooit meer kwijt.
Spreken is goud, Ductape is zilver.