Wij slaan altijd enige keren tegen het deel van de veerpoot waar de pen vd stuurkogel inzit, en dan houden we er een hamer tussen. Na een aantal keren hier tegen aan slaan, tik je hem zo los.
draagarmen losmaken is toch een stuk meer werk dan ff stuurkogeltje eruit draaien (zeker als je zoals marc een stuurkogeluitdraaier hebt:P)
En dan moet je alsnog gaan lopen klooien; omdat je er maar half bij kan...... En je moet je aandrijfas in rare bochten wringen (niet zo goed voor het hoesje en het gewricht...) om hem terug te krijgen.....
Maar het aller rottigste van aandrijfassen vervangen vind ik de ***** fusees. Die krijg ik bijna nooit makkelijk los.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:draagarmen losmaken is toch een stuk meer werk dan ff stuurkogeltje eruit draaien (zeker als je zoals marc een stuurkogeluitdraaier hebt:P)
En dan moet je alsnog gaan lopen klooien; omdat je er maar half bij kan...... En je moet je aandrijfas in rare bochten wringen (niet zo goed voor het hoesje en het gewricht...) om hem terug te krijgen.....
Maar het aller rottigste van aandrijfassen vervangen vind ik de ***** fusees. Die krijg ik bijna nooit makkelijk los.
Wel, die fusees zijn zowat het enige waar ik nog nooit geen echte problemen mee gehad heb, al de rest wel
Vanavond de remleiding terug losmaken. Al even geprobeerd en het ging niet direct. Dat wordt ook terug improviseren
@ askroese
omdat de gehele veerpoot er vanonder moet
er moeten ook nieuwe veren en schokdempers op