Peter (GT 1.6 16v + BMW E30 325i cabrio)
Moderator: webmasters
-
- AX liefhebber
De aanhouder wint kun je wel zeggen....... project loopt al een paar jaartjes inmiddels.... veel te lang eigenlijk, maargoed, het resultaat is ernaarFast eddie wrote:Gefeliciteerd Peter met de overwinning , de aanhouder wint
Enne blijft mooi AX en deze velgen staan 10x beters dan de witten, maar dat is mijn mening
Groeten en veel rijplezier
Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel ik had het anders verwacht..
peter wrote:De aanhouder wint kun je wel zeggen....... project loopt al een paar jaartjes inmiddels.... veel te lang eigenlijk, maargoed, het resultaat is ernaarFast eddie wrote:Gefeliciteerd Peter met de overwinning , de aanhouder wint
Enne blijft mooi AX en deze velgen staan 10x beters dan de witten, maar dat is mijn mening
Groeten en veel rijplezier
Tot zover meer positive dan negatieve reacties gehad op de velgenwissel ik had het anders verwacht..
Ik vond de meerspaaks veel gaver, maar ik ben zoiezo fan van meerspaaks wit en ik heb zoiezo iets tegen de saxo velgen
Maar ik moet ook eerlijk toegeven dat het echt niet misstaat, en dat je AX er werkelijk PRACHTIG bij staat!
respect ! En nu gauw APK erop en rijden dat ding
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
-
- AX super weirdo
Ik ook Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...peter wrote:
Blijft een lief ding...
Freude am Fahren.
De OZs zijn te groot en vooral te zwaar. Ik heb zo'n wiel op de weegschaal gezet en kwam op 19kg uit (incl. band). Op standaard staal 11 kg. Het verschil in accelleratie is duidelijk te merken. Mischien dat er ooit nog weer wat anders onder komt, maar dan wel in 14", hooguit 15"arnie wrote:Ik ook Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...peter wrote:
Blijft een lief ding...
Verder liggen ze hier gewoon in de schuur, en ik ben er nog niet zeker van dat ze verkocht gaan worden... we zien dus wel
LEUK VOOR DE SHOW MAAR VERDER soory van de capspeter wrote:De OZs zijn te groot en vooral te zwaar. Ik heb zo'n wiel op de weegschaal gezet en kwam op 19kg uit (incl. band). Op standaard staal 11 kg. Het verschil in accelleratie is duidelijk te merken. Mischien dat er ooit nog weer wat anders onder komt, maar dan wel in 14", hooguit 15"arnie wrote:Ik ook Vindt het echt niet mooi, die brave velgen op een blauwe licht uitgebouwde AX. Hij schreeuwt gewoon om die witte OZs vindt ik, maar zo heeft ieder zijn mening...peter wrote:
Blijft een lief ding...
Verder liggen ze hier gewoon in de schuur, en ik ben er nog niet zeker van dat ze verkocht gaan worden... we zien dus wel
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
-
- AX liefhebber
Hmm nee ik vind deze velgen ook niet zo heel mooi passen, zal vooral door de kleuren komen. Misschien zou je ze wit kunnen laten coaten
Wat verder uber zou zijn zijn een setje compomotive velgjes Of iets van OZ, uit de OZ Racing reeks, zitten rond de 6Kg per velg voor 15/16".
Wat verder uber zou zijn zijn een setje compomotive velgjes Of iets van OZ, uit de OZ Racing reeks, zitten rond de 6Kg per velg voor 15/16".
AX GT 16V '87 | AX GTi '91 | C5 Exlusive '05
wie weetZX-Cruiser wrote:Hmm nee ik vind deze velgen ook niet zo heel mooi passen, zal vooral door de kleuren komen. Misschien zou je ze wit kunnen laten coaten
Ik heb een huis gekocht waardoor de prioriteiten enigzins veranderd zijn. Er moet nog genoeg in de ax geinvesteerd worden om hem helemaal top te krijgen (o.a banden, aandrijfassen, remschijven/blokken/leidingen, daarnaast nog enkele electronische en cosmetische dingetjes). Aangezien ik over een maandje de sleutel krijg, en vanaf dan genoeg in huis te doen heb, en tot die tijd druk bezig ben met opleidingen/examens (MCSE) heb ik besloten de ax te schorsen. Deze verdwijnt straks in de garage, en zal naar alle waarschijnlijkheid wel een jaartje binnen gaan blijven. De XM zal dus mijn enige vervoersmiddel worden (maar daar ben ik ook supertevreden mee), en mijn ax zal voorlopig niet meer op meetings te zien zijn. Jammer maar helaas, de tijd ontbreekt me gewoon en het geld kan voorlopig beter anders besteed worden. Hij staat straks in een verwarmde garage, en stukje bij beetje ga ik de laatste puntjes op de i zetten. De planning is in ieder geval om hem in 2009 om te laten keuren naar 1.6 16v op kenteken, zodat ik er ook legaal mee de weg op kan.
Natuurlijk kom ik nog wel eens buurten op meetings en clubweekenden, maar dan dus met de XM.
Een kleine aanpassing in mijn wagenpark:
De XM is verkocht, aan een kant jammer want het was een geweldig comfortabele auto, maar aangezien ik de kilometers niet meer maak moest de diesel eruit. Aangezien er waarschijnlijk een leasebak komt tegen de winter moest ik een autootje hebben om de zomer te overbruggen, dus heb ik mezelf een 205 CTI kado gedaan
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag, en dankzij het mooie weer heb ik eigenlijk alleen nog maar open gereden
De XM is verkocht, aan een kant jammer want het was een geweldig comfortabele auto, maar aangezien ik de kilometers niet meer maak moest de diesel eruit. Aangezien er waarschijnlijk een leasebak komt tegen de winter moest ik een autootje hebben om de zomer te overbruggen, dus heb ik mezelf een 205 CTI kado gedaan
Ik heb hem sinds afgelopen zaterdag, en dankzij het mooie weer heb ik eigenlijk alleen nog maar open gereden