Waggel 2008

Kom hier meer te weten over de club agenda en meetings wie, wat, waar, wanneer en hoe. Ook voor foto's en nabespreken van afgelopen meetings.

Moderators: Browny, webmasters

Post Reply
Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

het was leuk!!

en weer veel geleerd natuurlijk
(hoe beste waterbalonnen te gooien, dat eend bumpert makkelijk 2 mensen kan dragen, remmen demonteren, paar receptjes, dat bier na wijn na bier na wijn ook best kan -maar dat wist ik-, dat een nachtcache met 1 zaklamp op 4 pers. niet zo handig is, dat een ingegraven aggregaat heus zo veel herrie niet maakt etc. etc.)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

Elsje
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Elsje »

DuFF wrote: de remmen bij Raoel zijn ook prima gelukt begreep ik, op het rubber om de remcilinder na (als ik 't goed heb) maar het remverschil is wel over.
nog iets van gemerkt raoel?
ga je nog uit elkaar halen of geloof je 't wel ;)
groet,
elsje
:)

Done: ax kopen

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Elsje wrote:
DuFF wrote: de remmen bij Raoel zijn ook prima gelukt begreep ik, op het rubber om de remcilinder na (als ik 't goed heb) maar het remverschil is wel over.
nog iets van gemerkt raoel?
ga je nog uit elkaar halen of geloof je 't wel ;)
ja hij remt heerlijk :) nog later afremmen voor de bochten :)

het stofhoes heb ik niks van gemerkt, maar ik probeer ff af te spreken met mijn zwager deze week zodat ie ff mee kan kijken hoe ik mijn cylinder molesteer :D ontluchten heb ik nooit gedaan, dus hij mag toekijken hoe ik probeer :)

denny
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by denny »

waar blijven de rest van de foto's mensen ......
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

En de filmpjes! :!: :D
Kijk uit, een Cactussssss

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Mooi dat je remmen het goed doen raoel. Het was even wat werk maar dan heb je ook wat. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's en video's alhoewel ik geloof dat er eentje tussen zit die mij gekloot met vuur nogal benadrukt :twisted:
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

Sander wrote:Mooi dat je remmen het goed doen raoel. Het was even wat werk maar dan heb je ook wat. Ik ben benieuwd naar de rest van de foto's en video's alhoewel ik geloof dat er eentje tussen zit die mij gekloot met vuur nogal benadrukt :twisted:
BBQ aanzetten *klik*, in de hoek kun je net niet zien hoe jij er remmenreiniger in spuit terwijl Joost probeert de boel aan de gang te krijgen...

AXClub
Total admin
Total admin

Post by AXClub »

helaas nu ook de minder mooie kant.

het optellen (kosten)/aftrekken(clubbijdrage)/delen(aantal eters/zuipers)
morgen of vanavond volgen de PB's met de rekening van het overheerlijke entrecote en eieren met broodje en voor de vrijdag mensen ook de chinees.

2Black
citrofiel in crisis
citrofiel in crisis

Post by 2Black »

Zo, heb nu ook mijn foto's in de openbaarheid gegooid.
Zie m'n fotowebsite.

Image
Collin,

Citrofiel in crisis, rij nu in een Mini!
M'n foto's op http://foto.realiseerden.nl en opinies op http://realiseerden.nl, Twitter: @CollinVersteegh

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

meer foto's meer fijn :D

even het eindverslag van de remmen... 't kan heel kort:
Wiel eraf, ff kijken of dat ontluchtingsventieltje sowieso sjoege geeft. Ik houd de tang vast met 2 handen, 1tje om te stabiliseren boven het ventieltje en 1tje om kracht te zetten.. Ik zet een klein beetje kracht, voel 'klik' en denk 'nou dat ging makkelijk'.

Waarna er iets op de grond valt, wat bij nader onderzoek een half ontluchtingsventieltje blijkt te zijn :P *oeps* Hmmm...

Hij remt nu prima en de remvloeistof ziet er nog goed uit, dus ik kan er nog wel een tijdje mee vooruit; maar als ooit nog iets met de remmen heb moet ik dus nieuwe remklauw hebben..

Toen ik gisteravond binnen 10 min klaar was moest ik toch nog wat te doen hebben, heb dus mijn stoel verlaagd.. door het wegknippen van schuimrubber, en heb kabels getrokken voor het aansluiten van 2 tweeters voorin (die boom-box achterin komt nog wel 'n keer), toch lekker veel voor elkaar gekregen :D

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Leuk filmpje!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.

Tijmen
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Tijmen »

Gaaf filmpje! Wordt er alleen wel een beetje depressief van dat ik dat allemaal gemist heb. Volgend jaar ga ik zeker!
AX GTI '91

raoel
Eggman
Eggman

Post by raoel »

idd :)

maar ik zie helaas geen waterbalonnen midden op de snoet van de chauffeurs van het karretje belanden.. :S

hadden jullie nog een paar mooie rake?

pcrodent
Moderator
Moderator

Post by pcrodent »

raoel wrote:idd :)

maar ik zie helaas geen waterbalonnen midden op de snoet van de chauffeurs van het karretje belanden.. :S

hadden jullie nog een paar mooie rake?
Oh zeker! Van voren zit er een ruit op dat karretje, maar van achteren niet ;)

Sander
Clubmonteur
Clubmonteur

Post by Sander »

Ik kreeg een ballon midden op mn rug. Maar ik was toen toch al zeiknat.

DuFF
AXtremist
AXtremist

Post by DuFF »

Spreken is goud, Ductape is zilver.

Post Reply