pcrodent wrote:Yeah was cool! Ben vooral ook reuze benieuwd naar het filmmateriaal van Christiaan (zo heette ie toch?)
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik ook!!!
Ik ben ook weer veiligthuis enzo, was ENORM gave waggel! ::D:D
*gooit waterbalon*
Moderators: Browny, webmasters
pcrodent wrote:Yeah was cool! Ben vooral ook reuze benieuwd naar het filmmateriaal van Christiaan (zo heette ie toch?)
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Daar was ik dus bijna niet in geslaagd, een vrachtwagen besloot me te gaan inhalen met 0.5 km/h verschil en besloot toen ie halverwege mijn auto was (na een goeie twee minuten) dat het tijd werd om weer naar rechts te gaan. Knippertje aan en hop, daar kwam ie. Ik toeteren, remmen, seinen en toen ie vlak voor mij de rechterbaan op schoof bedacht ie "ow, hij was er dus nog wel" en knipperde een excuus-signaal (hoop ik).grietje wrote:veiligthuis enzo
Jooooost, had je je bijna niet aan de afspraak gehouden! Stomme vrachtwagenchaffeurpcrodent wrote:Daar was ik dus bijna niet in geslaagd, een vrachtwagen besloot me te gaan inhalen met 0.5 km/h verschil en besloot toen ie halverwege mijn auto was (na een goeie twee minuten) dat het tijd werd om weer naar rechts te gaan. Knippertje aan en hop, daar kwam ie. Ik toeteren, remmen, seinen en toen ie vlak voor mij de rechterbaan op schoof bedacht ie "ow, hij was er dus nog wel" en knipperde een excuus-signaal (hoop ik).grietje wrote:veiligthuis enzo
Anyway, toen heb ik maar wat gas bij gegeven en flink wat afstand tussen mij en die truck gezet, want ik rij liever niet in de buurt van iemand die me een minuut geleden bijna had geplet...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
nope zeker weten van niet.Glenn@nl wrote:Zal waggel 2009 bij Centerparcs Kempervennen zijn?
Voor de liefhebbers de 3 verschillende marinades:Joost wrote:......
De BBQ smaakte extreem goed.
Entrecote en kip spiesjes.
Spareribs en speklapjes.
Verder nog wat ander langwerpig gerij om mee te gooien
Bijzonder smakelijke salades waarvan Collin de ingrediënten vast beter kent! maar in ieder geval ontbrak niet:
Tomaat, ui
Komkommer, azijn,
Sla, paprika, ui, feta, pijnboompitten, walnoten
Sla, paprika, ui, feta, olijf, pijnboompitten, walnoten
en ergens zat nog basilicum in (rook zo lekker bij het snijden)
Raoel met de remreiniger (of was het nou Sander)
en erg veel fris met bubbels en alchohol...
(voor Rogier,Anne, Collin en Raoel, wijntje )
......