Wat doe ik voor de kost !? (of welke studie)

Online meeting-place voor alle off-topic zaken en wat je toch graag kwijt wil.

Moderators: Rock's, webmasters

KMvrtr
AX Master
AX Master

Post by KMvrtr »

Grinnik... :twisted:

Tot nu toe zit er niemand in de buurt.
Autosloper ben ik alleen in mijn vrije tijd, onder het mom van 'leren klussen'.

KMvrtr
AX Master
AX Master

Post by KMvrtr »

Laat ik er maar gewoon voor uitkomen?..

Ik werk voor gemeentes. Voor de sociale diensten daarvan om precies te zijn.
Ambtenaar ben ik niet. Als detacheerder kunnen gemeentes mij (of mijn collega?s) inlenen als ze werk teveel en/of mensen te weinig hebben.

Het enige waar ik dus wat van weet is de bijstand.
En ik weet ook wat je allemaal moet doen om een project n?et te laten slagen. :mrgreen:

KMvrtr
AX Master
AX Master

Post by KMvrtr »

Geen reacties? Iedereen in shock, we hebben een 'ambtenaar' in tent! :shock:

Wat doen de overigen AX rijders trouwens, of doen die helemaal niks :?: :D

q01z
Total admin
Total admin

nepstudent

Post by q01z »

ik ben 'student' maar niet lang meer!
ik ga gezellig voor de 2e x van dezelfde school [andere opleiding] afgeschopt worden. Ik ga nou maar proberen iets nuttigs te zoeken als opleiding.. bij IVA driebergen gekeken maja moet ik zelf dokken :S

euhmm verder, ik ben al dik een halfjaar werkeloos en dat bevalt me best.. lekker uitslapen, nxi doen en weer gaan slapen.. alleen dat is ook ed reden wrom ik geen eens een AX kan hebben :(
als het meezit ben ik binnenkort weer aan de slag in een keuken van een 1 of ander restaurant!

ennuh antoine, ambtenaar is zo erg nog niet :) je zal maar leraar zijn :wink:
Image

carel
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by carel »

Lekker origineel: ik ben ook een student. Biomedische technologie op de TU in Eindhoven. Dus als je later met mij te maken krijgt, betekend dat ook niet veel goeds(kunststof hartkleppen, vaten en dergelijke).
Sinds een klein weekje ook ax eigenaar en rijder.

:twisted:
1.1 spot, bj 1996, 9700 km!

Maarten v E
AX liefhebber
AX liefhebber

Re: nepstudent

Post by Maarten v E »

q01z wrote:ennuh antoine, ambtenaar is zo erg nog niet :) je zal maar leraar zijn :wink:

ik doe het derde jaar Pabo, ja je zal maar leraar worden :)

gr
maarten

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

KMvrtr wrote:Geen reacties? Iedereen in shock, we hebben een 'ambtenaar' in tent! :shock:

Wat doen de overigen AX rijders trouwens, of doen die helemaal niks :?: :D

ach ik ken er nog zoveel die ook ambtenaar zijn bij de gemeente
alleen die leven van de bijstand :wink:
op mijn centen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

ik was dit jaar begonne aan de opleiding HBO bouwkunde(hogeschool brabant in tilburg) dit was zomaar een snelle keuze omdat ik nooit ged8 had dat ik de havo zou halen, nu blijkt dus dat ik het een niet echt interessante opleiding vind op een nog minder interessante school, volgend jaar ga ik waarscheinlijk Automotive engeneering studeren in eindhoven
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

erwt wrote:Ik ben student Communicatie Systemen (HBO). Heb ook de opleiding Technische Informatica gedaan en afgerond.

Verder heb ik een eigen bedrijfje (sunflare), waar ik mijn inkomsten vandaan haal.

Ken ik ook iemand van... (Sanne Veenstra?)
En sunflare heb ik wat over gehoord, maar of dat van hem kwam of iemand anders... dat weet ik niet.. :roll:

Sgurk
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by Sgurk »

relAX wrote:ik was dit jaar begonne aan de opleiding HBO bouwkunde(hogeschool brabant in tilburg) dit was zomaar een snelle keuze omdat ik nooit ged8 had dat ik de havo zou halen, nu blijkt dus dat ik het een niet echt interessante opleiding vind op een nog minder interessante school, volgend jaar ga ik waarscheinlijk Automotive engeneering studeren in eindhoven

De school zuigt inderdaad, ik ben blij dat ik er over een maandje of 2 vanaf ben :wink: En dan die naamsverandering AVANS-hogescholen BLEH!
Wel zonde van het weggegooide jaartje.
AX GTi, sold!

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

jah t is inderdaad een beetje jammer, maar liever een jaartje weggegooid als dat ik nog 4 jaar naar die school moet terwijl ik er geen reet aan vind

paulus
AX liefhebber
AX liefhebber

Post by paulus »

Ben vierde jaars student HTS-Autotechniek te Arnhem afstudeer richting Automotive management. ben aan het afstuderen bij een onderdeel van Opel nederland :oops: , kan er ook niks aan doen. En ga in juli een baan zoeken!

erwt
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by erwt »

Brutus wrote:Ken ik ook iemand van... (Sanne Veenstra?)
En sunflare heb ik wat over gehoord, maar of dat van hem kwam of iemand anders... dat weet ik niet.. :roll:

Ik ken geen Sanne Veenstra ..
Kben benieuwd wat je over sunflare hebt gehoord ..

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

relAX wrote:jah t is inderdaad een beetje jammer, maar liever een jaartje weggegooid als dat ik nog 4 jaar naar die school moet terwijl ik er geen reet aan vind

Kijk dan goed uit met je studiefinanciering...
Ik moet het al zonder studiefinanciering doen! :evil:

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

bedoel na 4 jaar , dan krijg je da toch niet meer ofzo, of bedoel je iets anders

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Ik heb ook een ruime jaar weg gegooid met bouwkunde! :shock:
En heb de studiefinanciering niet terug gekregen, normaal gesproken stoopen voor februari of 21 punten halen in een jaar.. Helaas kende de HTS mij niet meer toe dan 19 punten, terwijl ik er bijna 30 had! :evil:

arnie
AX super weirdo
AX super weirdo

Post by arnie »

Mensen mensen we gaan offtopic

Ik ben sinds een paar maandjes student werktuigbouwkunde op het Zadkine in Rotterdam-Zuid.

Ik heb het eerste jaar werktuigbouwkunde afgemaakt op het da vinci in Gorinchem, maar toen ze daar het tweede jaar met een nieuw leersysteem gingen kloten ben ik wegegaan. En opnieuw in de eerste begonnen op het zadkine :evil:

Dat nieuwe leersysteem hete "techno design" en de opzet was dat de klas in groepjes van 2 man werd opgedeeld. Die groepjes werden verspreid over bedrijven in de omgeving en daar moesten we dan 5 dagen per week in de leer (zonder salaris uiteraard want het was gewoon school) :shock: En dan eens in de 5 weken naar school om verslag te doen wat je allemaal gedaan en geleerd had.

Het werd een complete flop, we zouden de eerste weken begeleiding krijgen van een leraar, maar die hebben we nooit gezien. Het bedrijf wist ook van amper wat af en wist niet wat ze met ons aan moesten met als gevolg dat ik daar 3 maanden heb zitten nixen, wat voor mij als technische man flink frustrerend was :( Dus ben ik opgestapt en opgerot en een andere school gezocht....

Tja, zonder de benodigde theorie kun je gewoon niks in de praktijk.....
Freude am Fahren.

peter
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by peter »

master-arnie wrote:Mensen mensen we gaan offtopic

Dat lijkt me wel de juiste plek op het forum :D
Image

Rob GT
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Rob GT »

Sgurk wrote:
relAX wrote:ik was dit jaar begonne aan de opleiding HBO bouwkunde(hogeschool brabant in tilburg) dit was zomaar een snelle keuze omdat ik nooit ged8 had dat ik de havo zou halen, nu blijkt dus dat ik het een niet echt interessante opleiding vind op een nog minder interessante school, volgend jaar ga ik waarscheinlijk Automotive engeneering studeren in eindhoven

De school zuigt inderdaad, ik ben blij dat ik er over een maandje of 2 vanaf ben :wink: En dan die naamsverandering AVANS-hogescholen BLEH!
Wel zonde van het weggegooide jaartje.

School zuigt? Heerlijk man! Lekker veel vrije tijd enzo, heb een half jaar stage gelopen en dat vond ik dus echt niks. Dag in dag uit hetzelfde, nauwelijks vrije tijd, nauwelijks vakanties... Geef mij dan maar liever school, kun je ook nog es een keertje een lesje wegblijven en heb je zeeen van tijd voor je ax.

Sterker nog, ik ga er een half jaartje langer over doen denk ik :wink: (op aanraden van Antoine :D )
Image

relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by relAX »

het ging over DE school, niet over school ik ga volgend jaar weer terug naar school, wel andere dan dus

Locked