Zelf doen is geen optie.
En deze bak verkopen als ie is, zou dat nog wat opleveren? Denk dat voor mij een andere auto een betere keuze is als het echt 500-600 gaat kosten, heb er net voor 400 euro aan laten versleutelen en nu dit weer...
Ofwel: levert een auto met kapotte koppakking nog wel iets op?
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt... en nooit optijd.
Auto met slechte koppakking levert echt niets/weinig op.. zelfs gti niet
Ik zou je echt aanraden om het te doen. Je hebt voor dat geld GEEN nieuwe auto, en het is helaas vrij normaal dat de koppakking er een keer uit gaat, maar dan gaat ie nu (als je netjes warm rijd) weer mintens 2 ton mee ofzo.
Je weet het onderhoud van deze auto, van een andere niet.
En een GTI is ook nog wel wat waard, in goede staat.
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Auto met slechte koppakking levert echt niets/weinig op.. zelfs gti niet
Ik zou je echt aanraden om het te doen. Je hebt voor dat geld GEEN nieuwe auto, en het is helaas vrij normaal dat de koppakking er een keer uit gaat, maar dan gaat ie nu (als je netjes warm rijd) weer mintens 2 ton mee ofzo.
Je weet het onderhoud van deze auto, van een andere niet.
En een GTI is ook nog wel wat waard, in goede staat.
Hij is verder in prima staat, afgezien van de deuken in de motorkap omdat die buurt aso's over auto's lopen hier. En de bestuurdersstoel bekleding mag wel vernieuwd worden, verder is hij heel netjes.
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt... en nooit optijd.
daarom, als je hem laat maken kan je hem verkopen voor 1000 of meer, nu kan je er denk ik nog geen 400 ofzo voor vragen, het is nu echt eenbeetje wat de gek er voor geeft
maar ik zou hem echt niet verkopen, als je je koppakking vervangt, heb je gewoon weer heel lang een goede auto, waarvan je precies weet hoe het onderhoud er aan toe is....
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zonde altijd als dit net na onderhoud komt, ik heb hem net weer 2 maanden terug, nieuwe APK, bougies, kabels en nog een heleboel.
Maarja, dit kun je ook niet plannen natuurlijk
Ik ga sowieso morgenochtend bellen, dan hoor ik wel wat het kost. Als het nou 300 euro is dan breng ik hem morgenmiddag nog
En nu maar hopen dat ik mijn vader zijn C5 mag lenen for the time being, hij zit nu toch in het buitenland voor een paar weken
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt... en nooit optijd.
Mjaw, het is inderdaad wel jammer dat het na elkaar komt, maar dat is helaas altijd.... Alle problemen en kosten komen ALTIJD tegelijk bij die oude(re) auto's, en veel auto's worden er om weggedaan, en paar jaar later hebben ze bij hun volgende auto exact hetzelfde:P:P
Maarja, rot is t wel! Ik vind het ook makkelijk dat ik t zelf kan......
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Mjaw, het is inderdaad wel jammer dat het na elkaar komt, maar dat is helaas altijd.... Alle problemen en kosten komen ALTIJD tegelijk bij die oude(re) auto's, en veel auto's worden er om weggedaan, en paar jaar later hebben ze bij hun volgende auto exact hetzelfde:P:P
Maarja, rot is t wel! Ik vind het ook makkelijk dat ik t zelf kan......
Wat dat betreft is het niks bij mij, ik kan nog net een dynamo vervangen en de gebruikelijke dingen als bougies/kabels en ik heb van mijn BX die ik hiervoor had de rotor vervangen maar veel verder gaat het niet. Ik heb er ook de spullen en de plek niet voor, als in plek binnen, ik heb geen garage.
1 van de lamphouders kwam trouwens nog onder de motorkap vandaan rollen toen ik hem dicht deed, maar dat is vast wel iets wat ik ergens voor weinig kan vinden. (Die witte houder waar de koplamp met een bolletje in vast zit, ding is helemaal kapot).
Nou ja, ik merk het morgen wel, gelukkig heb ik wat gespaard (al was het eigenlijk voor iets anders )
Het is een feit dat spijt bijna altijd te laat komt... en nooit optijd.
Buks wrote:waarom hebben idd al die GTI's hier zo'n last van?? Dr is volgens mij weinig bijzonders aan die kabelboom tov de gewone AX-jes? Evt een paar extra aansluitingen, maar dat zou geen probleem mogen zijn. De motortjes worden ook niet erorm veel heter ofzo? Ik snap het niet, iemand ideeen?
Weet je het zeker? >> De GTI heeft ook zo goed als altijd een paar schuine krassen op het kleppendeksel... nooit begrepen.