met veel pijn
Moderators: Rock's, webmasters
met veel pijn
heb ik geen ax meer . de ax werd te gevaarlijk en koste me laatste tijd te veel . kon de portemonee erachter houden hij roeste zoop benzine en met deze prijzen is dat niet zo fijn de remblokjes waren ook om het half jaar helemaal op . hij was gewoon niet meer te redden . het was een wonder dat ik elke dag heel op mijn werk kwam .
groetjes mandy
groetjes mandy
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
R.I.P
Altijd ontzettend jammer.
Roest is altijd een zeer lastig te verhelpen probleem. Kostbaar ook.
Benzine zuipen was op zich best op te lossen,wat naar mijn idee veroorzaakt werd door aanlopende remmen, aangezien je ook al meldde dat je remblokjes om het half jaar op waren.
En dat betekent dat je remklauwen aan een revisie toe waren.
Op zich ook geen schokkende kosten, maar 't kost wel geld en tijd om 't op te knappen.
Maar gaat er wel weer een andere AX komen?
Roest is altijd een zeer lastig te verhelpen probleem. Kostbaar ook.
Benzine zuipen was op zich best op te lossen,wat naar mijn idee veroorzaakt werd door aanlopende remmen, aangezien je ook al meldde dat je remblokjes om het half jaar op waren.
En dat betekent dat je remklauwen aan een revisie toe waren.
Op zich ook geen schokkende kosten, maar 't kost wel geld en tijd om 't op te knappen.
Maar gaat er wel weer een andere AX komen?
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
de roest zat echt in de kofferbak keek zo naar buiten ook de lak was niet goed meer blanke laklaag liet helemaal los . en hij trilde ook heel erg kon geen 120 meer rijden 100 was echt maximum
helaas is er geen ax voor terug gekomen , heb nog gekeken voor een saxo , maar het is een vw polo geworden
ik vind het echt heel jammer , maar het is niet anders .
groetjes mandy
helaas is er geen ax voor terug gekomen , heb nog gekeken voor een saxo , maar het is een vw polo geworden
ik vind het echt heel jammer , maar het is niet anders .
groetjes mandy
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
R.I.P
Alhoewel ik wel begrijp dat je de ax weg hebt gedaan,mandy wrote:de roest zat echt in de kofferbak keek zo naar buiten ook de lak was niet goed meer blanke laklaag liet helemaal los . en hij trilde ook heel erg kon geen 120 meer rijden 100 was echt maximum
waren de problemen volgens mij niet zo erg als dat jij dacht Roest is lastig, ik geef toe, maar een gat in de kofferbak is niet zo erg
En als je blokjes te snel opgaan, klopt er iets niet aan de remmen, en dat verklaart het trillen en onzuinig lopen waarschijnlijk ook wel
Maar goed, een auto zonder problemen is ook wel lekker, alleen met weinig geld en oudere auto's loop je altijd wel tegen meer onderhoud aan.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
is volgens mij altijd een afweging,
blijf je rijden in je auto, vervang je wat onderdelen en gooi je er weer een smak geld tegenaan, waarna je in ieder geval weet dat alles weer goed is,
of koop je een nieuwe auto (weer een smak geld) waarbij je niet weet wat je de komende tijd gaat krijgen? (misschien wel nog meer kosten).
Voorremmen is volgens mij wel te doen ('k ga het op de Waggel proberen), roest zou ik niet weten
blijf je rijden in je auto, vervang je wat onderdelen en gooi je er weer een smak geld tegenaan, waarna je in ieder geval weet dat alles weer goed is,
of koop je een nieuwe auto (weer een smak geld) waarbij je niet weet wat je de komende tijd gaat krijgen? (misschien wel nog meer kosten).
Voorremmen is volgens mij wel te doen ('k ga het op de Waggel proberen), roest zou ik niet weten
Ook dat inderdaad, ' andere' auto weet je niet tegen welk onderhoud je tegen aan gaat lopen.... en schijven/blokjes, olie e.d. heb je ntrlk in elke auto...raoel wrote:is volgens mij altijd een afweging,
blijf je rijden in je auto, vervang je wat onderdelen en gooi je er weer een smak geld tegenaan, waarna je in ieder geval weet dat alles weer goed is,
of koop je een nieuwe auto (weer een smak geld) waarbij je niet weet wat je de komende tijd gaat krijgen? (misschien wel nog meer kosten).
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
de auto die ik nu heb is altijd goed onderhouden . heeft alle beurten gehad en zodra hij iets hoorde stond hij ermee in de garage .grietje wrote:Ook dat inderdaad, ' andere' auto weet je niet tegen welk onderhoud je tegen aan gaat lopen.... en schijven/blokjes, olie e.d. heb je ntrlk in elke auto...raoel wrote:is volgens mij altijd een afweging,
blijf je rijden in je auto, vervang je wat onderdelen en gooi je er weer een smak geld tegenaan, waarna je in ieder geval weet dat alles weer goed is,
of koop je een nieuwe auto (weer een smak geld) waarbij je niet weet wat je de komende tijd gaat krijgen? (misschien wel nog meer kosten).
ik moet ook eerlijk bekennen dat ik de ax toen echt uit nood had en er maar een half jaartje in wilde rijden . dat halve jaartje is bijna 3,5 jaar geworden het beestje was gewoon echt helemaal op .
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
R.I.P
ja rogier hij is foetsie zo leuk was hij de afgelopen tijd niet meer , of ik had hem helemaal opnieuw moeten laten spuiten . dat was hij ook echt niet meer waard . plus alle roest waarvan de kofferbak het ergste was .Rio97 wrote:Aaawh, die leuke rode plaisir is weg...
Sterkte!
mis mijn axje . na 3,5 jaar trouwe dienst heb ik hem moeten laten gaan .
R.I.P
R.I.P