klein deail het is 4 en half uur.. maar goed je kan dan best veel doen jahSander wrote: van half 11 tot 3 is 6 en een half uur
Sleutelmeeting
Moderators: Browny, webmasters
-
Master Lee
- Moderator

oh rob ik rij met antoine mee die woont een paar straten verder alvast bedankt voor t aan bod
groetjes siem
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Komt een man bij de garage. Vraagt hij aan de garagehouder :
"Ik wil graag twee spiegels voor m'n VW Golf".
Zegt die garagehouder : "Lijkt me een goede ruil"
rob sorry dat ik nie mee kon mare ik kan zo me ax ophalen
schokbrekers 192pleuroo
lagertje rechts voor 62.50 pleuro
maar vandaag is ie klaar en kan eindelijk me kap erop
groetjes siem
schokbrekers 192pleuroo
lagertje rechts voor 62.50 pleuro
maar vandaag is ie klaar en kan eindelijk me kap erop
groetjes siem
You thought the AX was over, You thought wrong!!!!
Nou was weer een groot succes deze meeting. M'n kloenk is verdwenen. Alleen nu moet ik de bevestiging van mn dynamo gaan fixen want die ben ik onderweg verloren denk ik.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
-
Master Lee
- Moderator

-
Master Lee
- Moderator

Marco+ aanhang, Jan (axgter), Sander, Joris(Hellduke), Rob GT en Joost waren er.KMvrtr wrote:Heel jammer dat ik er niet bij kon zijn.![]()
Wie waren er, en wat is er allemaal gedaan?
Marco heeft mijn bumper gemonteerd en zijn auto schoongemaakt van binnen, joost heeft wat troep van mijn auto gejat, sander en jan waren bezig met de veerpoot van sander en ik en joris zijn bezig geweest met slopen van mijn auto.
Het moet maar he, hij rijdt in ieder geval. Motor omzetten doe ik niet, motor is nog wel goed en heeft 90.000 minder gereden! Misschien dat ik met onderdelen van de grijze de zwarte weer acceptabel kan krijgen...Heel erg jammer dat die grijze niet meer te redden is! Was een mooie wagen! Ga je nu dat gammele (nou ja er mankeert toch vanalles aan niet?) zwarte ding opknappen? Misschien een goed idee om je motor om te zetten? Dacht toch dat die zwarte niet zo lekker reed ofwel?
O ja, nogmaals bedankt garage van der Lee en iedereen die aanwezig was, of dat door omstandigheden niet kon zijn, of op een andere manier geholpen heeft!!
Wat mij betreft doen we het vaker, alleen dan met een andere reden.

-
Master Lee
- Moderator

-
citro-power
- AX Master

Zijn ook stemmen opgegaan om een sloopmeeting te houden bij mij thuis!KMvrtr wrote:Is het een idee om op (on)regelmatige basis een sleuteldag te gaan organiseren?
Kunnen we mekaar helpen en even gereedschap lenen en zo. En al doende leren we veel meer over onze AXjes. Is misschien ook leuk te combineren met de gewone meetings.
Groet,
Antoine
Mocht hier interesse in zijn stuur maar een PBtje! Of zet het hier neer.

Jah het was gezellig en nuttig die sloop-meeting. Robgt's ax heeft het helaas niet overleefd, waardoor wel iedereen gelijk klaar stond om er wat moois van af te halen.
Verders een mooie garage met die hefbruggen, vonden je ouders het ook voor herhaling vatbaar, Master Lee? Alleen het is wat lastig te vinden als half Soest opengebroken ligt en je met je 10 meter combinatie door krappe straatjes moet.
Volgende keer kom ik met m'n eigen AX!
Verders een mooie garage met die hefbruggen, vonden je ouders het ook voor herhaling vatbaar, Master Lee? Alleen het is wat lastig te vinden als half Soest opengebroken ligt en je met je 10 meter combinatie door krappe straatjes moet.
Volgende keer kom ik met m'n eigen AX!
Citroën AX 1.1 Plaisir Runner GT Style
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
Honda Transalp XL 600v
Shit Happens
143.333
-
Master Lee
- Moderator