:P
Doet die TRS het eindelijk weer zonder gezeur...
heeft nu de GT maar verzonnen alles stuk te laten gaan!
hij heeft, nou, 2 weekjes ofzo stil gestaan? Omdat de TRS afgetankt was en die moest lopen, heb ik die even gebruikt......
Maar hij moest aan de kant omdat ik de haag ging snoeien... Maar wat denkje, WEER die fucking accu leeg!!! Heb het nog nooit zovaak gehad met een ax ( is nu 8ste keer ofzo, heb hem 4 maandjes...)
Overgestart met de TRS, duurt ook altijd opvallend lang met de GT,
Maar goed hij starte, viel uit bij wegrijden maar startte weer. Rondje gereden, en toen weggezet.
Wil ik hem net op zn plek zetten, haag is gesnoeid, wat denk je, weeeeer die accu leeg. djezus!
Ja hij heeft ergens lekstroom, volgens mij wel op 100 plaatsen, die dash kabelboom is zo ontzettend ruk door t gebeunhaas....... van t weekend maar nieuwe kabelboom erin zetten, gezeur :S
Zucht
Moderators: Rock's, webmasters
Zucht
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
oh, door die beunhaas kabelboom doet mijn cv nu ook helemaal niets meer Ze hebben dat alarm ingebouwd, maar echt ZO SLECHT....
Alles kapot geknipt en met knijpstekkertjes alles vertakt (massa draden, aarde draaden en alles van de CV, deursensors... knipperlichten...), de helft heeft losgelaten en de andere helft hangt los omdat het alarm er al een tijdje niet meer inzit....
en bij elke aansluiting al het koperdraad open en bloot....
Alles kapot geknipt en met knijpstekkertjes alles vertakt (massa draden, aarde draaden en alles van de CV, deursensors... knipperlichten...), de helft heeft losgelaten en de andere helft hangt los omdat het alarm er al een tijdje niet meer inzit....
en bij elke aansluiting al het koperdraad open en bloot....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ik heb nog een kabelboom gelukkig...! Misschien morgen maar even overbouwen. Net de accu in oplader gehad ( ik heb zon druppellader) en toen kon ik hem weer starten en wegzetten.
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
De perfecte manier om welke auto dan ook te verzieken is idd de kabelboom te mishandelen met radio's , alarmzooi, dikke stereo's en andersoortige ellende, heb al zo verschrikkelijk veel gekloot van zogenaamde "handige jongens" gezien..............
de enige manier is dan ook om alles eruit te halen en te vervangen door een niet-verpeste kabelbundel............
o, ja lpg-boeren zijn ook van die fijne prutsers als ze aan je draadbundel gaan lopen kloten...............
Succes met het overzetten
de enige manier is dan ook om alles eruit te halen en te vervangen door een niet-verpeste kabelbundel............
o, ja lpg-boeren zijn ook van die fijne prutsers als ze aan je draadbundel gaan lopen kloten...............
Succes met het overzetten
Glenn: idd, mijn accu is nu ook overleden. Accu van de TRS zit in de GT, dus ik zoek een accu *-)
Kan ook zijn dat mijn lader overleden is, eerlijk gezegt weet ik niet zeker welke van de 2 stuk is, aangezien ik een andere accu ook al niet meer opgeladen krijg...
slalom, inderdaad! ..... ondertussen is alles uit mijn kabelboom gehaald en heb ik hem herstelt, lijkt tot nu toe in orde!! Gehele alarm bleek er nog in te zitten, incl startonderbreker....
Kan ook zijn dat mijn lader overleden is, eerlijk gezegt weet ik niet zeker welke van de 2 stuk is, aangezien ik een andere accu ook al niet meer opgeladen krijg...
slalom, inderdaad! ..... ondertussen is alles uit mijn kabelboom gehaald en heb ik hem herstelt, lijkt tot nu toe in orde!! Gehele alarm bleek er nog in te zitten, incl startonderbreker....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).