remverschil
Moderators: Rock's, webmasters
remverschil
dacht ik gisteren naar de APK te kunnen rijden blijk ik een groot remverschil achter te hebben, was trouwens ook de eerste rit op snelheid sinds 4 jaar. Geen idee waar het aan ligt. Alles weer uit elkaar gehad, ontlucht. alles beweegt vrij en toch blokeerd hij rechtsachter sneller als links. Gaat ook maar een leiding naar achter zonder remdrukbegrenzer dus de hydraulische druk op de klauwen is hetzelfde volgens de theorie, ben dus bang dat het in de klauwen zelf zit. Dus vandaag gaat hij naar de garage . Hoop hem toch voor waggel APK te hebben.
de rest werkt allemaal.
de rest werkt allemaal.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Nee handrem heeft het ook. zit op dezelfde leiding. Alles is ook nieuw op de klauwen na. die zijn wel goed schoongemaakt. Ik ben bang dat het hem in het mechanishhe handremgedeelte zit. Die klauwen zijn zelf stellend. Mischien dat dat mechanisme niet goed werkt. Weet iemand of je dat kunt verwijderen, nodig is het niet meer?Joost wrote:snif, effe nog zuur, handrem heeft het probleem niet begrijp ik?
als alles vrij beweegt zowel de zuiger als de glijbussen wordt het idd ruk.
En als ik je eerdere posts lees gok ik niet op versleten remblokken
feit is dat dat dus mooi ..... is,
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
hij wordt gekeurd met 1 stoel :P.. hahaha. nee bouw de andere ook wel in. Maar hij moet nog wel gefinetuned worden. merkte gister dat ik niet 100% tevreden ben over de demping. Ze staan achter te hard waardoor de torsievering zijn werk niet optimaal kan doen (de achterklep kwam uit zijn slot zeg maar na een drempel).q01z wrote:balen denny
hij moet wel voor waggel goedgekeurd zijn hoor! ik wil een rondje naast je zitten (net als toen met mijn cup, toen jij het industrieterein onveilig maakte )
Verder vallen de remmen tegen nu maar misschien is dat straks goed en anders verklaar ik sparcoblokjes tot grootste miskoop van vorig jaar.
Daarnaast reageert de hoofdremcilinder traag dus ik denk dat 4 jaar stilstaan dat ding ook geen goed gedaan hebben dus die moet ik ook maar ooit eens vervangen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ochtendje kwikfitten heeft opgeleverd. Remverschil nu nog maar 10% (mag voor APK 30% zijn) was 75%. Schade in euro's €0,00. Heb ik dan in breda echt de enige goede kwikfit van nederland zitten :P. Wat het was hoor ik straks.denny wrote:hij wordt gekeurd met 1 stoel :P.. hahaha. nee bouw de andere ook wel in. Maar hij moet nog wel gefinetuned worden. merkte gister dat ik niet 100% tevreden ben over de demping. Ze staan achter te hard waardoor de torsievering zijn werk niet optimaal kan doen (de achterklep kwam uit zijn slot zeg maar na een drempel).q01z wrote:balen denny
hij moet wel voor waggel goedgekeurd zijn hoor! ik wil een rondje naast je zitten (net als toen met mijn cup, toen jij het industrieterein onveilig maakte )
Verder vallen de remmen tegen nu maar misschien is dat straks goed en anders verklaar ik sparcoblokjes tot grootste miskoop van vorig jaar.
Daarnaast reageert de hoofdremcilinder traag dus ik denk dat 4 jaar stilstaan dat ding ook geen goed gedaan hebben dus die moet ik ook maar ooit eens vervangen.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
vandaag APK, word gebeld. Ding breekt weer geweldadig uit. Ben bang dat er dus iets inwendig mis is met de klauw.Sander wrote:Goed nieuws!! Maar een reden zou wel leuk zijn. Ben nieuwsgierig.
afgekeurt dus
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
ze hebben alles recht gezet. Ik weet dus niet of het weer scheef zit of dat het remvermogen nu gewoon te groot is. Origineel wordt de druk verminderd naar 25% geloof ik en de instelbare is maar terug te draaien tot 42% (58%reductie).Sander wrote:F*ck das kl*te man. Wat had de kwikfit er aan gedaan dat het remverschil even weg was?
Ga nu biesheuvel bellen voor een oplossing.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
denny wrote:ze hebben alles recht gezet. Ik weet dus niet of het weer scheef zit of dat het remvermogen nu gewoon te groot is. Origineel wordt de druk verminderd naar 25% geloof ik en de instelbare is maar terug te draaien tot 42% (58%reductie).Sander wrote:F*ck das kl*te man. Wat had de kwikfit er aan gedaan dat het remverschil even weg was?
Ga nu biesheuvel bellen voor een oplossing.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Lijkt erop dat je de oplossing hebt?denny wrote:denny wrote:ze hebben alles recht gezet. Ik weet dus niet of het weer scheef zit of dat het remvermogen nu gewoon te groot is. Origineel wordt de druk verminderd naar 25% geloof ik en de instelbare is maar terug te draaien tot 42% (58%reductie).Sander wrote:F*ck das kl*te man. Wat had de kwikfit er aan gedaan dat het remverschil even weg was?
Ga nu biesheuvel bellen voor een oplossing.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!
"Uhum" tja origaneliteit he.. Daar hebben we het later wel over. Misschien vergeef je het me als je hem ziet op waggel. Wel een origineel Nederlandse ja. Dat welMBa@NL wrote:GGeeffeelliicciitteeeerrdd Denny!
Een van de laatste originele SPORTjes weer de weg op!
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.