DLS wrote:wth, heb jij een regen sensor geïnstalleerd???
Lol, koste het teveel moeite om aan dat hendeltje te trekken??
Yep, ik heb een regensenor in de AX, ik had mn interval kapot, en kon voor weinig dit spul overnemen, dus maar ff aan het hobbyen geslagen om het werkend te krijgen, setje was overigens bedoeld voor een 106, en had dus natuurlijk ook een compleet andere voet.
De sensor is hier wel te zien, net onder de bevestiging van de binnenspiegel.
Systeem werkt verder goed, soms wil ie wel ns wat overenthousiast zijn, maar dat neem ik voor lief.
ook al moet je daar zelf de ruitenwisser aanzetten als je de sproeier zijn werk laat doen . iig voor. Maar ik heb toch liever ph 2. iets meer comfort e.d. vind em ook mooier afgewerkt.
type 2 vind ik ook mooier, maar ik amuseer me eigenlijk stukken meer in een type 1 interieur.
In de tellerbak bvb past net een blikje (bier?) en de asbak zit gewoon subliem! (ben nu wel gestopt met roken)
Over de plaatsing van die asbak is echt nagedacht geweest
En type 1 zeteltjes zitten zo zacht! (de mijne toch )
Een dashboardswap zou ik eigenlijk nooit doen
Nitroën wrote:Ik vind die fluweelzachte stoelen in m'n huidige type 1 wel heerlijk zitten eigenlijk
dat wordt nog wel ff wennen straks denk ik, kuipjes in de GTI
Nitroën wrote:Ik vind die fluweelzachte stoelen in m'n huidige type 1 wel heerlijk zitten eigenlijk
dat wordt nog wel ff wennen straks denk ik, kuipjes in de GTI
ik vind GTI stoelen zo al veel te hard eigenlijk
Ik heb nog een heerlijk type 1 GT interieur in de aanbieding
Doe mij dat interieur maar. Kun je het voor me reserveren en dat ik 't dan kom ophalen bij een meeting? Ik kom niet naar Waggel...
Oja en aangezien grietje eerder was over de vloerbekleding... doe me sowieso de stoelen maar.