velg ( 6J x 14 H2 , ET 9 )

Alles aan de buitenzijde van de AX (spiegels, gril, bumpers enz)

Moderator: webmasters

Post Reply
relAX
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

velg ( 6J x 14 H2 , ET 9 )

Post by relAX »

past een velg met de afmetingen 6J x 14 H2 , ET 9 onder een ax? de eigenaar zegt dat ze niet passen, maar als je er ronde achterwielkasten van maakt moet dat toch wel passen lijkt mij.

ps. ik heb even gezocht naar een topic om dit te posten maar de enige die ik kon vinden was al gesloten en als er wel een andere was, mijn excuses
**always chillin', relAXin' and tryin' to reach tha highest level**
next concert 11 september @ Ground Zero Fest

Joost
Total admin
Total admin

Post by Joost »

beetje apparte combi

meestal 6 j 15 et 9

of 6j 14 et 10

maar het zou moeten passen op je wiekasten na die je rond mag zagen
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio

Manus
Bedreven AX driver
Bedreven AX driver

Post by Manus »

Ik weet de waardes niet pcies maar ik heb GT Velgjes onder mun AXje gezet : 165/60/R14 en die liepen ook aan, vraag maar aan KMvrtr :D

we hebben enige tijd staan klooien bij hem op de stoep omdat er niet mee te rijden viel. nu is et opgelost en kan ik er prima mee rijden. alleen drempels moet ik niet meer te hard nemen en zeker niet als er iemand achterin zit. dan hoor ik mijn wielen wel evetjes de wielkast raken hoor.
<< Dit is een stukje tekst dat onder je berichten wordt gezet >>

Brutus
AX Master Spammer
AX Master Spammer

Post by Brutus »

Manus wrote:Ik weet de waardes niet pcies maar ik heb GT Velgjes onder mun AXje gezet : 165/60/R14 en die liepen ook aan, vraag maar aan KMvrtr :D

we hebben enige tijd staan klooien bij hem op de stoep omdat er niet mee te rijden viel. nu is et opgelost en kan ik er prima mee rijden. alleen drempels moet ik niet meer te hard nemen en zeker niet als er iemand achterin zit. dan hoor ik mijn wielen wel evetjes de wielkast raken hoor.

Eventueel stuggere dempers? Zag op marktplaats al een tijdje leuke koni?s (geel) staan.. maar ja.. :?

GTSPORT
Beginnend AX liefhebber
Beginnend AX liefhebber

Post by GTSPORT »

Ik heb rode instelbare koni's onder mijn ax. Echt super een aanrader. Helt bijna niet over en drempels zijn geen probleem meer

Post Reply