Joost wrote:
wat gaan we allemaal klussen op waggel; de remmen lijkt mij leuk om er effe bij te doen in ieder geval!
oh, als iemand ff wil helpen met de remmen, zou HEEL leuk zijn
ik heb nieuwe blokken en remschijven in verpakking nog, veertje vertrouw ik niet helemaal maar ik heb 't idee dat een beetje roest weghalen best wel eens genoeg kan zijn...
zet mij vooral ook op die JAA LEUK! lijst
(hoe moet dan anders met die geocache )
en waar gaan we joost verstoppen dan ? en vooral hoe diep ?
kijk uit of we gaan een wedstrijdje spareribs verstoppen doen, in jouw sport
Het hele idee daarb achter is dat sander en ik spareribs achterhouden die dan stiekum warmmaken en zogauw de geur van heerlijke spareribs de aandacht van mede clubbers trekt proberen levend en met spareribs onszelf op te sluiten in mijn sport waar wij lachend deze verorberen terwijl overige clubleden mijn ruit volkwijlen. Wil jij sanders plek ? begrijp ik dat goed?
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
raoel wrote:YUM BBQ!
zeg dat evenement duurt een paar dagen, vanaf wanneer is iedereen er?
Donderdag komen al een paar clubleden, maar dan is er 's avonds nog niet veel te beleven (2 jaar geleden was ik er ook al op donderdag).
Vrijdag begint het al vormen van echte gezelligheid aan te nemen.
Zaterdagavond is echt het hoogtepunt.
Maar mocht je donderdag al willen komen, je zult niet de enige AX zijn.
Als je op de camping doorrijdt tot het achterste toilethuisje, het laatste veldje links voor het toiletgebouw is de planning om te gaan kamperen.
Gerucht opgevangen dat de barbeque op zaterdag van een dusdanig hoog culinair gehalte gaat worden dat mensen die met prefab spareribjes in hun AX gaan zitten hooguit zullen worden uitgelachen
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:
Gerucht opgevangen dat de barbeque op zaterdag van een dusdanig hoog culinair gehalte gaat worden dat mensen die met prefab spareribjes in hun AX gaan zitten hooguit zullen worden uitgelachen
Wat wij meenemen zijn niet echt prefab zeg maar, dat zou sander een belediging vinden
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Just walk beside me and be my friend.
Vriendelijk verzoek van het bestuur aan iedereen die mee doet aan de barbecue 9 eu p.p. (kinderen tellen half mee) voorschiet op de clubrekening.
Voordeel is dat iedereen tijdens de barbeque zich met een drankje onbezorgd op het vlees en gezelligheid kan storten.
En er wat geld op de clubrekening staat om vooraf eten en drinken in te kunnen slaan.
9 eu p.p. (kinderen 4,50)
Onder vermelding van: Waggel barbeque
Rek. nr.: 413442977
JMM de Ruiter inzake AXClub, Oss
Zeg, AXClub...
Vertel er dan maar gelijk een beetje bij wat de BBQ plannen ongeveer zijn.
Kunnen we wellicht zelfs nog eventuele veganistische Clubleden van dienst zijn....
2Black wrote:Vertel er dan maar gelijk een beetje bij wat de BBQ plannen ongeveer zijn.
Volgens mij gaat dat helemaal goed komen
Om in de bestuursmodus te kruipen:
Dit jaar geen frikadellen en el cheapo vlees maar een culinair verantwoorde barbeque dankzij Collin (2black)!
Eventuele wensen met betrekking tot vegatarisme ed kunnen altijd doorgegeven worden.
Last edited by Rio97 on SunMay18, 2008 11:10:38 AM, edited 1 time in total.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
je mag ook gewoon zeggen dat ik voor iedereen moet dokken ik eet alles. (wat eetbaar is dan...om reacties op mijn niveau te voorkomen)
ik neem 4 (schone) bbq-tangen mee. komen vast wel van pas.
Wat wij meenemen zijn niet echt prefab zeg maar, dat zou sander een belediging vinden
He dat zijn de beste spare ribs ooit. Ik vraag me af of die buurtslager er nog is.... Anyway goude herinneringen. Iedereen vol van al het eten. Ik naar denny toe. Pssst wil je nog spare ribs ik heb er nog 2 liggen. stiekem bbqen voor 5 minuten. Toen het aandacht begon te trekken naar de auto toe rennen en half warm op zitten eten. Met allemaal kwijlende mensen om de auto heen. Was een beetje een combinatie van een zombie film en de josti band.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
He jongens, ik moet helaas afhaken. Ik baal er goed van maar het gaat echt niet lukken deze keer, het huisje eist meer tijd en geld dan ik ingeschat had, daarnaast is de ax geschorst en de xm verkocht, dus ik rij momenteel ook geen Citroën meer... volgend jaar beter.