Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
bijvoorbeeld, was gewoon eens benieuwd hoe het eruit kwam te zien :P
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Alleen van het achterwiel word ik niet heel enthousiast. Een pick up is om zooi mee te vervoeren. Met twee zakken cement kom ik denk ik niet meer weg bij de bouwmarkt
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Rio97 wrote:Alleen van het achterwiel word ik niet heel enthousiast. Een pick up is om zooi mee te vervoeren. Met twee zakken cement kom ik denk ik niet meer weg bij de bouwmarkt
Volgens mij ligt het ding vol met zakken cement waar je het nét niet kunt zien
Mooi gemaakt!
Alleen van het achterwiel word ik niet heel enthousiast. Een pick up is om zooi mee te vervoeren. Met twee zakken cement kom ik denk ik niet meer weg bij de bouwmarkt
Dat zei mn moeder ook al, maar dit is geen pickup om spullen mee te vervoeren
Dit is een sportieve pickup, achterbak moet vol met audio ofzo hahahaha
grietje wrote:
Dit is een sportieve pickup, achterbak moet vol met audio ofzo hahahaha
Een MTX JackHammer weegt ook aardig wat hoor...... Kan je sowieso niet mee over het spoor dan, met zo'n magneet kom je er niet voorbij met een 1.0 onder de kap
wat een strak ontwerp (kun je deze ook met die bumper maken die Marc een tijdje op Cupje had?) die loopt namelijk schuiner af aan de onderkant, wat het ontwerp volgens mij nog vetter maakt
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.