Hij was 44 euro ofzo inderdaad, en die klikjes voor in je koplamp 6 euro, dus dat is samen 50
Maar dat is dan 1 koplamp nokje (voor binnenuitverstelbare lampen) en 6 klikjes
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
grietje wrote:Hij was 44 euro ofzo inderdaad, en die klikjes voor in je koplamp 6 euro, dus dat is samen 50
Maar dat is dan 1 koplamp nokje (voor binnenuitverstelbare lampen) en 6 klikjes
Beetje errug te laat nu, maar had 't dan ff gevraagd ofzo: ik had zo'n dingetje namelijk nog wel liggen.
Ik heb er nog 2 nodig haha! Toen ik die prijs zag dacht ik, laaaat maaaaar die TRS doet het maar zonder
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Ja de nokjes zegmaar. Kabels zijn nog goed, alleen die nokjes verrot/half afgebroken, waardoor die veer weer loshangt e.d..... TRS heeft 2 stukke,
En bij mn GT zit er 1 met ijzerdraad, andere is goed, dus die wou ik heel hebben, vandaar
Maar aad en mnm: ik heb wel interesse!!! alleen deze maand is t geld ff op hahahaha:P:P
DuFF wrote:zo stonden senne en ik te kijken van de prijs van die bouten met veertjes voor de uitlaatpijp bij de downpipe...
zo'n setje met pakkingring is ook al een dikke 28 euro !
16,27 ex BTW bij mijn Citroën dealer hoor
heeft joost mij via pb al op gewezen, 13 euro zelfs... ga ik morgen voor terug, nog niet gebruikt en we hebben de bon
(maar stiekem kunnen we dan de verkoopster weer zien... )
DuFF wrote:zo stonden senne en ik te kijken van de prijs van die bouten met veertjes voor de uitlaatpijp bij de downpipe...
heeft joost mij via pb al op gewezen, 13 euro zelfs... ga ik morgen voor terug, nog niet gebruikt en we hebben de bon
Heej, betrek mij er niet bij
Eric is gewoon verliefd op de verkoopster.
Maar goed, t was inderdaad nogal erg aan de prijs!
Heej, betrek mij er niet bij
Eric is gewoon verliefd op de verkoopster.
Maar goed, t was inderdaad nogal erg aan de prijs!
En zij niet op hem, daarom verhoogt ze de prijzen zoveel in de hoop dat hij niet meer terug komt