oh, en nu ik toch bezig ben: die handschoenenvakjes leken mij allemaal verschillende maat te hebben, ik wil er wel eentje met deur erop... kan iemand mijn vermoeden bevestigen?
DLS wrote:type 1 en type 2 kast zijn idd verschillend. Wil je er 1 van het andere type dan zul je het hele dash over moeten zetten
Beetje specifieker zelfs.. want type 2 met klep en type 2 zonder klep verschillen ook. Past voor geen meter!
en wat is dan een type2 zonder klep? bedoel je geen type3 (dus de axjes waar de bumpers van meegespoten zijn, die hebben ook geen handschoenenvakjes-klep
DuFF wrote:en wat is dan een type2 zonder klep? bedoel je geen type3 (dus de axjes waar de bumpers van meegespoten zijn, die hebben ook geen handschoenenvakjes-klep
Joh, gewoon zo'n dash dat eruit ziet als dat van een type 2 maar dan zonder klep voor het handschoenenkastje. Maakt niet uit of ze alleen in T3's hebben gezeten, 't is verder hetzelfde dash...
Last edited by pcrodent on ThuMay08, 2008 9:45:44 AM, edited 1 time in total.
als het hetzelfde dash was geweest, had mijn type2 dashboardkastje, wel gepast in het volgens jou zelfde dashboard van Edwin zijn type3 ax, en dat paste niet. (bijdehand mischien maar het klopt wel.)
Juh ik bedoelde ook niet dat het exact hetzelfde dash was (juh dat schreef ik wel...), het is een ander dash anders had het inderdaad wel gepast, maar het is niet echt relevant of het een type 2 of type 3 dash is of dat het in beide types is geleverd. Dat bedoelde ik.
nouja haha het gaat om het type waar het dash in is geleverd. In type 2 en 3) zit voor de leek hetzelfde dash. Maar je hebt zo zowel met als zonder klep (zowel type 2 als 3), dus vandaar het onderscheid. Daarnaast zijn er nog wat kleine dingetjes die verschillen;
-ventilatiemogelijkheden links&rechts
-los plastic kapje voor mistlamp/lichtregeling dash
-dashboard met klep bestaat eigenlijk uit 2 delen (apart deel rond middenconsole & klep)
pcrodent wrote:Om eventjes verder te gaan, zijn ze ook geleverd met lampje in het dashboardkastje? Want ik meen daar gaten voor te zien zitten bij de mijne...
Klopt. Zover ik weet alleen standaard aangebracht in GTI's.
Misschien dat een TGS dash het ook heeft, maar dat zou je ff aan Mastenhose ofzo moeten vragen.
De lampunit is in ieder geval 't zelfde als die van de kofferbakverlichting van de ZX (en Xantia, als ik het me goeD herinner). Ook de schakelaar voor kofferbakverlichting van de ZX komt overeen.
Volcane en ph3 1.5D ex-Spot rijder!
Recently done:
- M'n lieve en altijd trouw gebleven witte dieseltje verkocht.
- Eindelijk (weer) Pioneer audio in m'n dieseltje!