CLUB Anekdotes (svp geen reacties) wel aanvullingen
Moderators: Rock's, webmasters
Waggel 2007, die maat van DuFF (als ik het me goed herinner) die met twee meiden in een tentje gedoken was eruit blazen met een brul-uitlaat En dan vooral dat een van die meiden er vet pissig om werd terwijl hij alleen maar stond te grinniken.
En dan natuurlijk het arme omroepjongetje met dat golfkarretje dat nu een AXclubtrauma heeft.
Na een meeting in Oss, ik sta bij de benzinepomp, opgebeld worden door Joost: "Volgens mij heb jij nog wat van mij" Ik: "Nee hoor" Hij: "Kijk 's voorop je auto" Had ik er nog een clubkentekenplaat op zitten.
En tenslotte het meisje dat aan me vroeg "Jij had toch eerst een rooie AX?" En ik snapte er maar geen fuck van, zegt iemand anders "nee joh, dat was z'n broertje Marc"
En dan natuurlijk het arme omroepjongetje met dat golfkarretje dat nu een AXclubtrauma heeft.
Na een meeting in Oss, ik sta bij de benzinepomp, opgebeld worden door Joost: "Volgens mij heb jij nog wat van mij" Ik: "Nee hoor" Hij: "Kijk 's voorop je auto" Had ik er nog een clubkentekenplaat op zitten.
En tenslotte het meisje dat aan me vroeg "Jij had toch eerst een rooie AX?" En ik snapte er maar geen fuck van, zegt iemand anders "nee joh, dat was z'n broertje Marc"
Kijk uit, een Cactussssss
-Henry- wrote: Ik had bij het wegrijden trouwens het idee dat ik iets raakte, of dat ik ergens overheen reed. Dus uitgestapt om te kijken; ik zag niets. Nog maar eens proberen: vooruit en dan weer achteruit. En weer het idee dat ik ergens overheen reed! Was vergeten mijn hoedenplank weer in de auto te stoppen. Ben er twee keer overheen gereden......
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Duff:q01z wrote:aad had zaterdag ook zo'n mooie.. ff denken hoor..
jahaha die was grappig(sarcastisch)
Q01z:
ja he
Duff:
ow wacht, je hebt 'm nog niet getypt
Q01z:
maar wat was m ook alweer..
Duff:
geen idee, hij had 'r wel meer.
Q01z:
hij heeft hele stapels
Duff:
hele stapels?
hij heeft een zolder vol
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Komt Joris aan op Full Speed 2006 (zondags)
Met zonnebril op en bigsmile.
Steekt zijn hand op bij wijze van groet aan de poort voor toegang tot de club stands.
Mag ie gewoon doorrijden met een Mercedes ML***
en wij maar moeilijk doen met pasjes.
op de achtergrond staat ie nog als foto
en de dames dat heeft Marc op zijn geweten van de Auto-Style
Steekt zijn hand op bij wijze van groet aan de poort voor toegang tot de club stands.
ax 1.4 first (GT5) en de enige cabrio
Waar kijkt die gozer die onder de auto ligt naar dan? K geloof dat het zich afspeelt op/voor de motorkapJoost wrote:Komt Joris aan op Full Speed 2006 (zondags)
die gozer onder de auto was het lijk van Geert
Sander en ik hadden die dames snel versiert!
paar keer geintje gemaakt over de tasjes die ze uitdeelde, daarna kwamen we ze buiten tegen.. zij vroegen ons wat we gingen doen, dus sander/ik in koor 'een ijsje halen' dus de dames omarmt en meegenomen naar de ijstent, dus ijsjes voor ze gekocht.. daarna de dames meegenomen naar de stand.. was wel grappig.. stonden 2 sjonnies bij een setje calibra's, die pakte 1 vd dames vast en zeiden 'we willen ff foto's maken van jullie op de kap' waarop de dames antwoorde 'nee dankje, we gaan met hun mee!' je had die sjonnie zn smoel moeten zien
maar goed
Sander en ik hadden die dames snel versiert!
paar keer geintje gemaakt over de tasjes die ze uitdeelde, daarna kwamen we ze buiten tegen.. zij vroegen ons wat we gingen doen, dus sander/ik in koor 'een ijsje halen' dus de dames omarmt en meegenomen naar de ijstent, dus ijsjes voor ze gekocht.. daarna de dames meegenomen naar de stand.. was wel grappig.. stonden 2 sjonnies bij een setje calibra's, die pakte 1 vd dames vast en zeiden 'we willen ff foto's maken van jullie op de kap' waarop de dames antwoorde 'nee dankje, we gaan met hun mee!' je had die sjonnie zn smoel moeten zien
maar goed
- Joris
- AX Master Spammer
laalaaalaalaaaJoost wrote:Komt Joris aan op Full Speed 2006 (zondags)
maaruh dronken op citromobile zitten is ook wel appart
Rides: Ax GT `91 Ax gti `92 VW passat variant 97 18inch Cx 2000 pallas `79