Ben gisteren ook even geweest. In ongeveer een uurtje waren we rond gelopen. Heb een mooi stukje tapijt gescoord voor in de achterbak en 20 bussen remreiniger
Op de snelweg veel gespot, wist niet precies hoe ik moest rijden. Maar voor ring utrecht was Rogier gespot daar maar even achter gehangen. Toen de veemarkt werd aangegeven nog maar even wat gas gegeven en aantal citroëns ingehaald (scheelt toch weer paar plaatsen in de rij bij de ingang ) En hoe die het doet? Rogier had eerder een parkeer plaats Maarja reed ook achter een ouwe vent over het parkeer terrein
Zag nog een q01z achter een auto vandaan springen om een foto te maken... Als schrik reactie geef je natuurlijk meer gas. Ben nog een paar keer op de gevoelige plaat vast gelegd.
Kortom was wel effies leuk.
AX Soupapes 16
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
@ Stefaan, zeer mooie foto's, goeie kwaliteit, en creatief, vooral die met die veerbollen.
en in het algemeen: die 2008CX is gaaf gedaan, zal wel een plamuurmonster zijn onder die lak, om die achterlichten zo te krijgen, verder heel gaaf, al snap ik die hoekjes uit de motorkap bij de koplampen niet, en de achterbumper had iets beter/anders gekund.
verder die gele baby 2cv met aanhanger is super, alhoewel personenvervoer er vast in verboden is(in de aanhanger dan hé)
en die bruine/kaky mehari zonder kapje die buiten staat en zo hoog op z'n achterkant.....
Zondag was ik ook op Citromobile. Bij het uitstappen meteen al herkend/aangehouden door Marc en Grietje, haha! Ze hadden me herkend aan de verkeerde kleur achterklep. Inmiddels heb ik trouwens weer een rode achterklep.
DuFF wrote:@ Stefaan, zeer mooie foto's, goeie kwaliteit, en creatief, vooral die met die veerbollen.
Ik had het geluk dat t vrouwke mee was . Ikke maar troenen kijken en zeggen waar ik een foto van wilde en zij maar foto's nemen. Maar ze is idd wel creatief, de veerbollen was haar idee .
MBa@NL wrote:@ Handjes, gave foto's! Leuk gedaan zo die details!
inderdaad! :d
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....
dat zijn: (van links naar rechts)
ikzelf, Nard (de helft van Renard Automobiles en zelf berijder van een SM injectie met MegaSquirt), Dolf(moon) met wie ik op CitroMobile was (hij rijdt 50.000km per jaar in een CX 25 TRD T2), Willem (zoon van Nard) en de benen van de eigenaar van de SM op de foto (en mede inbouwer van het XM blok).
Overigens.... dat motorblok ligt erin alsof het altijd zo heeft moeten zijn, super netjes afgewerkt en de motor wordt geschakeld met een versnellingsbak uit een Maserati Merak omdat die past op het blok en andersom draait t.o.v. de motor..... daarom werkt het.
Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....
dat zijn: (van links naar rechts)
Dank je.
Haha, ik fotografeer altijd juist zo dat mensen er onherkenbaar op staan (vind ik niet netjes ivm privacy), ga jij ze hier even bij naam en toenaam noemen .
Die SM was sowieso een van de pronkjuwelen van deze Citromobile. Heel bijzonder zo in het zwart.
Last edited by Handjes on ThuMay08, 2008 8:53:09 AM, edited 1 time in total.
Op je 3de foto, met de Zwarte SM(met XM V6-12v motor) zie je een aantal onderlichamen....
dat zijn: (van links naar rechts)
Dank je.
Haha, ik fotografeer altijd juist zo dat mensen er onherkenbaar op staan (vind ik niet netjes ivm privacy), ga jij ze hier even bij naam en toenaam noemen .
maakt niet uit, je ziet er toch nog geen gezicht bij