Was weer gezellig vandaag!
Leek af en toe wel een clubmeeting zoveel clubleden kwamen langs.
Torxsetje gescoord, Citroën pedaalrubbers, een paar modelletje en als klap op de vuurpijl de witte SM in schaal 1:18 waar ik al twee Citromobiles naar op zoek was
En de C6 is al bijna geen exclusieve auto meer, je struikelde er letterlijk over.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
DuFF wrote:@ rocks, hoe vond je de furio reageren? (op de uitlaatpijp na)
Goed hoor,... vond alleen de koppeling wat laat komen.. maar dat is wennen..... rijdt rustiger als Devil... die is nog al heftiger met het reageren op het gas, en heeft een koppeling die wat zwaarder gaat...
het was super vandaag! echt een hele fijne/vermoeiende dag..
veel bekijks met onze clubstand.. veel mensen gesproken over de AXjes.. veel mensen gewezen op de (toch vrij duidelijke) technische verschillen tussen de sport en de GTI..
@willy; nog wel ff het kader vd sticker weghalen hoor dat zit er alleen maar omdat ik te lui was met schoonsnijden!
Je had t over dat witte velletje of iets dergelijks wat ik er nog van moest halen. Maar maakt niet uit. laat t lekker zitten (denk ik)
lekker niet standaard daar hou ik van
Toch wel vermoeiend zo'n eerste CitroMobile, kleine Bossie heeft mij toen de vermoeidheid nog niet toegeslagen had wel toevertouwd dat het toch een AX gaat woorden over eeen jaar of 17.
Thomas is al aan het oefenen met de Eend die hij vandaag op Citromobile heeft gekregen. Op de derde foto kun je zien dat hij er al onder ligt te sleutelen Hij is er erg wijs mee.
nog modelletje ax 1.0 1/43 gescoord, een HY paardenwagen , dakdragers voor de TRS, naja en nog wat troep...
Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).