Ik heb zowat een week niet kunnen forummen! En de site wilde ook niet laden.
En nu doet ie het ineens weer, en er is nog niet eens een frustratietopic over.
Ben ik de enige die dit heeft gehad? (of heb ik een per-ongeluk-IPban gekregen ofzo )
ben ik nou echt werkelijk de enige waarbij de timing vh offline zijn vh forum opvalt?
elk jaar de week voor FS/CM ligt het forum er uit.. elk jaar vragen we ons eerst weer af waarom en elk jaar blijkt wederom de automatische domeinnaam-update het weer niet gedaan heeft..
we kunnen er helaas weinig aan doen, het zal volgend jaar wel weer zo zijn
vooralsnog doet hij het dus weer! en daar gaan we weer van genieten
Trouwens, of 'ie nou sponsor is of niet, 'ie hoort sowieso z'n zaken op orde te hebben. Als 'ie met al z'n klanten zo omgaat...
hij sponsort de domeinnaam en de host, toch een paar honderd gieg per maand aan data..
ennuhm, eigenlijk doen ze geen hosting meer, daar zit t probleem een beetje.. die server draait vrijwel alleen nog voor ons, waardoor ze hem wel eens vergeten.. daarom duurt het ook best lang voordat ze m rebooten als er een probleem is, omdat wij de enige zijn die er echt last van hebben
Das dan toch eigenlijk ook wel weer super onze eigen axclub server. (zit toch wel een chevron sticker op he?) Hier deed ie het ook niet btw.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.