Na het stukje wat ik met grietje ben terug gereden kon ik me niet inhouden. Ik MOEST weten hoe de Sport nou echt loopt @ GPS. Nou, in ieder geval niet wat de GPS eerst aangaf (219 km/u), dat heb ik niet gehaald. Het meest wat ik heb gezien op de GPS is 204 km/u.
En als je denkt; Hoe voelt dat nou, 200+ in een AX Sport? Kijk maar eens naar het filmpje.
-Henry- wrote:Na het stukje wat ik met grietje ben terug gereden kon ik me niet inhouden. Ik MOEST weten hoe de Sport nou echt loopt @ GPS. Nou, in ieder geval niet wat de GPS eerst aangaf (219 km/u), dat heb ik niet gehaald. Het meest wat ik heb gezien op de GPS is 204 km/u.
En als je denkt; Hoe voelt dat nou, 200+ in een AX Sport? Kijk maar eens naar het filmpje.
1 out of 10 voor de locatie, tijdstip en rijstijl.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
q01z wrote:
het klinkt trwns wel alsof er een skirt loszit
Ik denk dat je oa de telefoon hoort die op het stuur rammelt. (Idd wat rammelt er niet @ 200?) Volgens mij heeft die belg goeie kit gebruikt, want alle skirts zitten nog vast.
Heb 'm vanmorgen weer opgehaald bij de plaatselijke garage en remt weer prima. De remvloeistof is ververst (nu DOT4) en de remblokken zijn vervangen.
De monteur merkte nog wel op dat Citroën nog wel eens onderbemeten remmerij onder een auto zet(te) en dat dat zeker bij "zo'n kanon" wel eens wat tekort schiet. Ze hebben het Sportje dus blijkbaar ook ff uitgetest
Geen kilometertellerkabel? No problemo, maar toen de gaskabel begon tegen te spartelen werd het ernstig. Resultaat: gas wat blijft hangen bij een stoplichtsprintje en een -nogal- verbouwereerd kijkende motoragent die gestoord werd bij het bonnen schrijven door een luid brullende Sport
Vanmiddag dus maar 'even' een splinter-fonkel-nieuwe gastkabel in het Sportje geklust, wat problemen gehad met de aansluiting op de carbs (de orginele Sport-kabel was niet meer leverbaar, de aansluiting van het universeel-ding paste niet). Anyway, hij doet het weer prima!