Ik hoop echt dat iemand hier mij kan helpen...Ik ben hoogstwaarschijnlijk door iemand opgelicht met mijn axje. Ik ben er helemaal verliefd op, maar ik heb haar net een week, en het motormanagementlampje gaat aan. Bij de garage vertellen ze me dat ze op drie cilinders loopt maar met een beetje gas op 4. Ik heb zelf(ben een vrouw) uigeviegelierd welke cilinder het niet meer deed. Anyhow er komt ook rook uit het gat waar de oliepijlstok inzit, hier is het dopje van af en durf het er ook niet op te zetten ivm de druk die eruit komt. Ik heb de klepdeksel eraf gehad , maar verder geen witte smurrie of iets? Toch denken de meeste mensen die ernaar hebben gekeken dat de koppakking lek is...Ik weet het niet meer en het geld begint ook op te raken...Wie kan mij helpen?
Dit klinkt inderdaad niet goed. Kan een lekke koppakking zijn, of klepseals. Ga naar een andere garage waar ze je wel gewoon vertellen wat er mis mee is.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.