Ik ben Christien en kom uit hellum, Groningen. Ik ben 18 jaar en heb pas mijn rijbewijs. Zoals je al door hebt is mijn eerste auto een ax en ben er trots op.
Rij in een rooie ax 1.1 tge injection ... en best een pittig auto`tje voor een 1100.
Zo als het nu lijkt blijf ik hier trouw in rijden en mischien nog het een en ander veranderen.
Mischien een keer andere velgen, ruitenwisser in het midden, mist lampen er onder, spoiler erop
Snel wat meer foto`s en mischien op een meeting te zien
Nog te doen:
Ruitenwisser omhoog
Kofferbak bekleden
hoedenplankje maken
Velgen schuren en spuiten
Sportstuur en kuipstoelen erin
Sportdempertje erop
Zwarte motorkap erop
Spoiler erop
mja ik had voor dat formaat speakers idd een MDF plank gepakt, ook omdat ik niet in mijn hoedenplank wilde zagen.. Maar het ziet er niet uit of ze heel erg doorhangen.
Misschien nog een x een tip, maak voor de speakers in de hoedenplank een verbinding met een telefoonstekkers (zoals die in je huis zit). Dat zorgt ervoor, dat als je een x de hoedenplank eruit moet halen, je gewoon de stekker lostrekt, en de hoedenplank er uit kan halen
DLS wrote:mja ik had voor dat formaat speakers idd een MDF plank gepakt, ook omdat ik niet in mijn hoedenplank wilde zagen.. Maar het ziet er niet uit of ze heel erg doorhangen.
Misschien nog een x een tip, maak voor de speakers in de hoedenplank een verbinding met een telefoonstekkers (zoals die in je huis zit). Dat zorgt ervoor, dat als je een x de hoedenplank eruit moet halen, je gewoon de stekker lostrekt, en de hoedenplank er uit kan halen
H0edenplank hang idd niet door ,,
En die tip (bendankt daarvoor ) laat ik 0ver aan mijn br0er ,, nieuwe eigenaar van de beruchte musketier die regelt vo0r mij de audi0 zelf niet z0 g0ed in
Nog te doen:
Ruitenwisser omhoog
Kofferbak bekleden
hoedenplankje maken
Sportdempertje erop
Zwarte motorkap erop
Spoiler erop
Ik zou ook inderdaad een MDF hoedenplank maken. Kost niet eens zo veel tijd (en is nog leuk ook). Voordeel hiervan is dat je hoedenplank niet zo meedreunt met de muziek.
DLS wrote:
Bij de halfords (en mediamarkt enzo ook natuurlijk) hebben ze daar speciale stekkers voor (van Caliber). Zo aangesloten dmv van schroefjes (net als kroonsteentjes) en makkelijk in gebruik.
Bij de halfords (en mediamarkt enzo ook natuurlijk) hebben ze daar speciale stekkers voor (van Caliber). Zo aangesloten dmv van schroefjes (net als kroonsteentjes) en makkelijk in gebruik.
Bedank weer voor de tip ,, gaat z0 helemaal g0ed k0men met mij Ax ,,
Nog te doen:
Ruitenwisser omhoog
Kofferbak bekleden
hoedenplankje maken
Sportdempertje erop
Zwarte motorkap erop
Spoiler erop