13 April "Battle of the Small" AC-de Meern
Moderators: Browny, webmasters
-
- Total admin
ik heb type 1 achterlichten in reserve, en die hebben helaas een blekere kleur dan gti lichten. Toch bedanktMBa@NL wrote:als een type 1 achterlicht aan de linker kant hetzelfde is als van een type 2 dan heb ik er nog wel 1.citrofenwick wrote:laten we alvast hopen op mooi weer
En heeft iemand toevallig een witte pinker en type 2 achterlicht over voor aan de bijzitterskant? (voor de gti)
rechter kant is zowiezo anders maar links heb ik nog nooit op gelet...
zie me onderschrift. dacht dat ik em bij me onderdelen verkoop vermeld had...
@ BMK: Dan zal ik wel erg vroeg moeten opstaan
@ Speederdd: check mijn gezocht topic aub Kzal anders morgen nog een PB'tje sturen, ik moet nu weg
Puntosportivo gisteravond wrote:as zondag zijn jullie allemaal vanaf 11.00/11.30 welkom!
Bij aankomst bij AC staan er aan het begin al mensen die jullie opvangen en aangeven welke kant je op kan!
Ik heb op verschillende fora al tijden gelezen. dus we zien jullie wel verschijnen!
De meeste van ons zijn er in ieder geval al vanaf 8 uur..
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
ik ga wel, en het is niet 1 van de mooiste Axjes, het is een deukenfurio.Rock's wrote:Jij MOET komen..... je hebt 1 van de mooiste AXjes, dus moet je de club vertegenwoordigen......DuFF wrote:het word k*tweer, dus of ik kom weet ik helemaal niet zeker meer.
zo.
En je bent de topicstarter...
En je staat op plaats 1
@ Rocks : met wat voor wagen kom jij Aad?
kan ik je type 1 achterbumper wel of niet meenemen die je nog van mij krijgt?
@ Peter : ik neem je Musketierbumper mee morgen, kom je nog?
@ de rest : vergeet je paraplu niet.
Spreken is goud, Ductape is zilver.
Die deuken, dat was toch een 1 april grapDuFF wrote:ik ga wel, en het is niet 1 van de mooiste Axjes, het is een deukenfurio.Rock's wrote:Jij MOET komen..... je hebt 1 van de mooiste AXjes, dus moet je de club vertegenwoordigen......DuFF wrote:het word k*tweer, dus of ik kom weet ik helemaal niet zeker meer.
zo.
En je staat op plaats 1
als er geen beschadigingen op zitten is ie mooi, optisch zit er echt te veel slechte plekken aan mijn furio waardoor ik hem niet mooi vind.(alleen op foto's)Bossie wrote:Die deuken, dat was toch een 1 april grapDuFF wrote:ik ga wel, en het is niet 1 van de mooiste Axjes, het is een deukenfurio.Rock's wrote:Jij MOET komen..... je hebt 1 van de mooiste AXjes, dus moet je de club vertegenwoordigen......DuFF wrote:het word k*tweer, dus of ik kom weet ik helemaal niet zeker meer.
zo.
En je staat op plaats 1
-
- AX super weirdo
Neem de bumpert maar mee Fluffie.... maar kan hij wel ff in jouw deukenbak blijven liggen tot ik ongeveer wegga ?
Ik heb geen getint glas, en vind het niet zo charmant staan... zo'n bonk plastic...
En ik kom met de Talbot .... .... natuurlijk kom ik met de AX..... ik hoop dat het mooi weer is... dan zal ik ff www.axclub.net op het kappie kalken .... tis natuurlijk beter als iemand dit voor mij doet.... anders is het met mijn hanepoten nog niet te lezen....
Ik heb geen getint glas, en vind het niet zo charmant staan... zo'n bonk plastic...
En ik kom met de Talbot .... .... natuurlijk kom ik met de AX..... ik hoop dat het mooi weer is... dan zal ik ff www.axclub.net op het kappie kalken .... tis natuurlijk beter als iemand dit voor mij doet.... anders is het met mijn hanepoten nog niet te lezen....
TA..tata..TA..tata..Tah..tadaaaaaaaaaaaaah
als je 'm dan niet vergeet aan het einde van de meeting, anders pleurt ik 'm gewoon ergens in de bosjesRock's wrote:Neem de bumpert maar mee Fluffie.... maar kan hij wel ff in jouw deukenbak blijven liggen tot ik ongeveer wegga ?
kom je ook van te voren op die andere parkeerplaats? daar kunnen nog wel wat mensen goed kalken denk ik.
*@ iedereen: klopt het dat we dan verzamelen bij BP Bijleveld ???
BP Bijleveld idd, ik zorg dat ik er ben om 11uur!!
http://www.puntosportivo.com/acplattegrond.jpg
we hebben trouwens een plek toegewezen gekregen!
http://www.puntosportivo.com/acplattegrond.jpg
we hebben trouwens een plek toegewezen gekregen!
Als de ietwat lekkende hrc het redt ben ik ook om een uurtje of 11:00 bij de beepee.
Wellicht een minuutje of tien eerder; nog even koffie en een broodje halen.
Wellicht een minuutje of tien eerder; nog even koffie en een broodje halen.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.