Wie zou hierin geinteresseerd worden ?
Ik geloof dat het best is om een lijst te starten.
1. Speederdd (Ax GT)
Vrij rijden Zandvoort 11 Mei
Moderators: Browny, webmasters
1. Speederdd (AX GT)
2. Roonney (AX 1.6 GTI)
P.s volgens mij is de saxo16vclub druk bezig iets te organizeren
Hadden nog niet genoeg aanmeldingen dus wie weet doet de AX-club ook wel mee. Zou echt super zijn!
2. Roonney (AX 1.6 GTI)
P.s volgens mij is de saxo16vclub druk bezig iets te organizeren

AX Soupapes 16 
Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10

Powered by VEMS;
158.1 Bhp @ 6732 rpm & 188Nm @ 4846 rpm aan de krukas @ De Ringsleutel 12 mei "10
Klopt, is een berichtje binnengekomen van Martijn van de Saxo 16V Club & Club C2 Sportive.Rooney wrote:P.s volgens mij is de saxo16vclub druk bezig iets te organizerenHadden nog niet genoeg aanmeldingen dus wie weet doet de AX-club ook wel mee. Zou echt super zijn!
Met genoeg aanmeldingen willen ze kijken of ze de baan kunnen huren voor een privésessie.
Misschien kan Martijn in dit topic meer info geven?
Het is dus wel een activiteit van de Saxo 16V Club.
K' heb drie Citroëns, hele mooooie.
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage
Een gele, een goude en een rooooie.
Winaar Le Citron Pressé 2012, categorie equipe met de grootste / mooiste bagage

Zojuist terug gekomen vanuit zandvoort. Van 17.00 tot 19.00 gereden, met af en toe een pauze en het was echt SUPER!!!!!!!!!
Was voor mij de 1e keer met de AX, ze heeft zich prima gehouden. Remmen zijn uitstekend, de koeling ook ben echt trots op d'r
Voor iedereen die twijfelt je moet het serieus een keertje gedaan hebben als je een wat snellere auto hebt. Fantastisch!!! Kan niet wachten tot de volgende keer
Was voor mij de 1e keer met de AX, ze heeft zich prima gehouden. Remmen zijn uitstekend, de koeling ook ben echt trots op d'r

Voor iedereen die twijfelt je moet het serieus een keertje gedaan hebben als je een wat snellere auto hebt. Fantastisch!!! Kan niet wachten tot de volgende keer

AX Soupapes 16