De volgende keuzes gaan het worden na lang wrikken wegen en een stuk of 15 auto's te hebben afgestreept (306 gti/clio williams/145QV/Civic VTI/Ibiza cupra/Lupo Gti/Saxo vts 16/nissan 200sx/integra type r/civic type r enz) proefgereden enz zijn de keuze's op 2 auto's gevallen :
Peugeot 106 gti phase 2 >2001 Ofwel meer van het oude maar ditmaal een jonger exemplaar welke niet meer het evenbeeld van een plank kwa comfort zal krijgen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
120 pk op 925kg
![Image](http://www.automarket.bg/wallpaper/peugeot_106_1.jpg)
Positief:
-iets betere wegligging/gedrag dan de clio.
-makkelijk te repareren.
-Infeite een ax op steroïde.
-Sterk uiterlijk
-Het is een peugeot annex PSA product.
-onderschat
-Besturing directer en rauwer.
Negatief:
-Minder volwassen.
-Minder vermogen dan de clio.
-Bediening minder soepel dan die van de clio
-Heeft kwa uiterlijk om hem echt af te maken wat aanpassing nodig (verlaging strips in kleur e.d)
-Ik heb al een 106 gehad (iets anders is wel eens leuk).
Renault Clio RS phase 2 >2001
172 pk op 1010 kilo
Positief:
-Makkelijkere wegligging (niet zo tail happy als de 106).
-Modern uiterlijk.
-Meer opties standaard.
-Sneller in een rechte lijn (170pk t.o.v 120).
-Vaak in betere staat.
-Soepele bediening (koppelt schakelt en remt beter dan de 106).
-Comfortabeler.
Negatief:
-Het is een renault (createur de drameur).
-Moeilijker te repareren dan de 106.
-Uiterlijk wat bollig.
-Niet zo speels als de 106 kwa weggedrag.
Bijde auto's hebben zo hun voor en nadelen en een tussenweg is er niet echt. De clio is wat duurder dan de 106 (106 rond de 7.5k en de clio rond de 9.5k), bijde auto's zullen van rond 2001 zijn en een km stand hebben van 70-100k . Ik heb op 1 of andere manier nog denk wat argumenten annex overtuiging nodig om echt tot een keuze over te gaan
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Met andere woorden: Welke keuze zou jij nemen en vooral waarom?