Grietje
Moderator: webmasters
Merk = onbekend, zoek bij marktplaats op AX sportstoelen, van HotTuning.... Ze koste een drol en zijn best gaaf!
Overigens heb ik mijn Raceland frame eronder, ik heb geen ervaring met die frames die zij erbij leveren.
Duff; de ruimte is evenveel of minder, niets schokkends iig. Ze kunnen ntrlk niet masterlijk ver naar voren door de wang van de stoel.
Ze zitten iig lekker Ze zijn wel ruimer idd als die andere; en ik heb ECHT mn sportstuur + verleng naaf nodig....
Overigens heb ik mijn Raceland frame eronder, ik heb geen ervaring met die frames die zij erbij leveren.
Duff; de ruimte is evenveel of minder, niets schokkends iig. Ze kunnen ntrlk niet masterlijk ver naar voren door de wang van de stoel.
Ze zitten iig lekker Ze zijn wel ruimer idd als die andere; en ik heb ECHT mn sportstuur + verleng naaf nodig....
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Zondag weer ff lekker bezig geweest,
- antenne kabel opnieuw getrokken, oude was stuk
- eigen radio
- eigen boxen
- 3de remlicht geplakt
- alarm eruit gesloopt
- custom licht verklikker eruit gesloopt (dat gaf me een monsterlijk dodelijk geluid :S:S)
Maarja, laatste was ntrlk stom, en ik heb gister dus mn lichten aan laten staan *-)
Vanochtend op weg naar school HARTSTIKKE dood
Nog 10-15 min aan startkabels gehangen, maar toen draaide de startmotor op zn hoogst 1 rond
Accu van die blauwe er dus maar snel ingehangen en opweg; oude accu bij automaterialen afgezet en die gaan hem proberen op te laden...
- antenne kabel opnieuw getrokken, oude was stuk
- eigen radio
- eigen boxen
- 3de remlicht geplakt
- alarm eruit gesloopt
- custom licht verklikker eruit gesloopt (dat gaf me een monsterlijk dodelijk geluid :S:S)
Maarja, laatste was ntrlk stom, en ik heb gister dus mn lichten aan laten staan *-)
Vanochtend op weg naar school HARTSTIKKE dood
Nog 10-15 min aan startkabels gehangen, maar toen draaide de startmotor op zn hoogst 1 rond
Accu van die blauwe er dus maar snel ingehangen en opweg; oude accu bij automaterialen afgezet en die gaan hem proberen op te laden...
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
owhja!
Marc heeft hele mooie fotos gemaakt van mn GT
Ff dempers wisselen onder beide autos
Marc heeft hele mooie fotos gemaakt van mn GT
Ff dempers wisselen onder beide autos
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
telefoon en tegenlicht wil niet echt samen jammer... idee was leuk
=Ceristmo wrote:Zonder Ph.1 geen 2 en 3....De Ph.1 is de moeder aller AX'en. De geboorte. De start. Het begin. En helemaal het einde. De Alfa en de Omega. Je kunt een Ph.2 niet waarderen zonder de Ph.1 een warm hart toe te dragen.
Op de zevende dag rustte God niet. Toen schetste Hij het ontwerp voor de Ph.1 AX (GT).
Nou, mn GTje doet nog steeds lekker! Heb er nu sinds aanschaf 3000 km mee gereden ennuh, nog steeds wauw
Vandaag de 130.000 gepasseerd op de teller.
Wat ik er sinds aanschaf mee gedaan heb:
- Dempers en veren vervangen voor stugge exemplaren
- Nieuwe olie + filter + klepjes stellen
- Radiotje, antenne kabel vervangen, boxjes achterin, badeendhoedenplank, kuipstoelen, 4 punts, booskijkende motorkap, mistlichten vervangen, LM velgjes.
- Alarm eruit gesloopt
Probleempjes of andere dingen die nog moeten:
- Lichtverklikker!!!!
- Tankprobleem oplossen, bij volle tank gooit ie er ong 1/2 liter weer uit. Waarsch die damp retourslang.
- deursloten vervangen
- Sproeikopje achter fixen
- 2de spoiler achter kitten
Verder moet het blok wat in de garage staat er in de toekomst toch echt in.... Ik moet alleen wel zeker weten dat dat blok geen koelproblemen heeft; en dat is helaas niet zeker.
Heb ondertussen wel al 3 x vergeten mn lichten uit te doen (word vervelend) Eerste keer kreeg ik hem met startkabels ook niet meer aan de praat; gelukkig had ik nog een andere accu. Oude accu op laten laden en in de TRS gezet; Zondag avond WEER mn lichten aan gelaten; toen starte die gelukkig wel nog met startkabels. En vandaag zet ik hem bij school weg; kijk nog even om, weeer die lichten aan gelaten!
Verder doet de TRS het nog steeds niet, probleem is wel ongeveer bekend ik moet alleen even wachten op de draadschemas voordat ik er verder mee kan. Het zit hem in de bedrading naar de brandstofpomp.
De 1.0 loopt nog altijd als een zonnetje (die doet het werkelijk altijd!!)
en de blauwe staat als wrak onder een zeil eigenlijk te wachten tot ie word opgehaald... Maar omdat ie helemaal vol ligt met spullen en het constant regent dus ik ook niet echt zin heb om naar buiten te gaan Staat ie er dus nog
Vandaag de 130.000 gepasseerd op de teller.
Wat ik er sinds aanschaf mee gedaan heb:
- Dempers en veren vervangen voor stugge exemplaren
- Nieuwe olie + filter + klepjes stellen
- Radiotje, antenne kabel vervangen, boxjes achterin, badeendhoedenplank, kuipstoelen, 4 punts, booskijkende motorkap, mistlichten vervangen, LM velgjes.
- Alarm eruit gesloopt
Probleempjes of andere dingen die nog moeten:
- Lichtverklikker!!!!
- Tankprobleem oplossen, bij volle tank gooit ie er ong 1/2 liter weer uit. Waarsch die damp retourslang.
- deursloten vervangen
- Sproeikopje achter fixen
- 2de spoiler achter kitten
Verder moet het blok wat in de garage staat er in de toekomst toch echt in.... Ik moet alleen wel zeker weten dat dat blok geen koelproblemen heeft; en dat is helaas niet zeker.
Heb ondertussen wel al 3 x vergeten mn lichten uit te doen (word vervelend) Eerste keer kreeg ik hem met startkabels ook niet meer aan de praat; gelukkig had ik nog een andere accu. Oude accu op laten laden en in de TRS gezet; Zondag avond WEER mn lichten aan gelaten; toen starte die gelukkig wel nog met startkabels. En vandaag zet ik hem bij school weg; kijk nog even om, weeer die lichten aan gelaten!
Verder doet de TRS het nog steeds niet, probleem is wel ongeveer bekend ik moet alleen even wachten op de draadschemas voordat ik er verder mee kan. Het zit hem in de bedrading naar de brandstofpomp.
De 1.0 loopt nog altijd als een zonnetje (die doet het werkelijk altijd!!)
en de blauwe staat als wrak onder een zeil eigenlijk te wachten tot ie word opgehaald... Maar omdat ie helemaal vol ligt met spullen en het constant regent dus ik ook niet echt zin heb om naar buiten te gaan Staat ie er dus nog
Nou;
update, ook al heb ik nog geen van alle problemen verholpen *-) Nog steeds niet echt tijd/het weer geweest om iets aan mijn auto te gaan doen
maar hij begon het probleem te ontwikkelen dat bij starten het heeeel lang duurde voordat de startmotor ging draaien en gister deed ie het dus helemaal niet meer...
massa punten maar even schoongemaakt; dat hielp; nu weer in 1 x!
De TRS start ondertussen prima, nu nog even afwerken
De blauwe word zaterdag opgehaald... Iemand wou heb hebben voor de cross, nou, kom maar halen! Net contact gehad, zaterdag gaat ie dan toch echt weg Maja, offie nu meteen door de schredder gaat of eerst nog even echt stuk gereden word, door de schredder gaat ie iig...
Verder woe, do en vrij vrij... dus, volgende lijstje maar eens korter maken:
GT
- Kabelboom eruit, schoonmaken, nakijken/repafixen (olie druk lampje blijft branden)
- klokje maken (doet niet meer goed)
- sloten vervangen (bijrijderskant is niet bruikbaar)
- derde remlicht aansluiten (hij hangt wel al een paar weken *-) )
- spatlappen monteren
- wassen/poetsen (zou de eerste keer zijn sinds ik hem heb)
- tank onder de auto vandaan voor tankprobleem
- nieuw ruitenwisservloeistof pompje en leidinkjes (achter werkt nogsteeds niet)
- licht verklikker (NODIG!)
- 2de spoiler plaatsen
- schokdemper ringen na trekken (klionkt iets)
TRS
- Draadje trekken (niet over parafaan door deur zoals nu )
- achterbank terug + gereedschap opruimen (krijg je als je na 3 maanden sleutelen die auto pas weer eens aan de praat krijgt)
Blauwe
- Onderdelen eruit (nee romy het is geen extra schuur!)
- klapruiten eruit (die hoeft ie toch niet.... maar even kijken of ik ze wel wil.....)
update, ook al heb ik nog geen van alle problemen verholpen *-) Nog steeds niet echt tijd/het weer geweest om iets aan mijn auto te gaan doen
maar hij begon het probleem te ontwikkelen dat bij starten het heeeel lang duurde voordat de startmotor ging draaien en gister deed ie het dus helemaal niet meer...
massa punten maar even schoongemaakt; dat hielp; nu weer in 1 x!
De TRS start ondertussen prima, nu nog even afwerken
De blauwe word zaterdag opgehaald... Iemand wou heb hebben voor de cross, nou, kom maar halen! Net contact gehad, zaterdag gaat ie dan toch echt weg Maja, offie nu meteen door de schredder gaat of eerst nog even echt stuk gereden word, door de schredder gaat ie iig...
Verder woe, do en vrij vrij... dus, volgende lijstje maar eens korter maken:
GT
- Kabelboom eruit, schoonmaken, nakijken/repafixen (olie druk lampje blijft branden)
- klokje maken (doet niet meer goed)
- sloten vervangen (bijrijderskant is niet bruikbaar)
- derde remlicht aansluiten (hij hangt wel al een paar weken *-) )
- spatlappen monteren
- wassen/poetsen (zou de eerste keer zijn sinds ik hem heb)
- tank onder de auto vandaan voor tankprobleem
- nieuw ruitenwisservloeistof pompje en leidinkjes (achter werkt nogsteeds niet)
- licht verklikker (NODIG!)
- 2de spoiler plaatsen
- schokdemper ringen na trekken (klionkt iets)
TRS
- Draadje trekken (niet over parafaan door deur zoals nu )
- achterbank terug + gereedschap opruimen (krijg je als je na 3 maanden sleutelen die auto pas weer eens aan de praat krijgt)
Blauwe
- Onderdelen eruit (nee romy het is geen extra schuur!)
- klapruiten eruit (die hoeft ie toch niet.... maar even kijken of ik ze wel wil.....)
-
- Total admin
- Posts: 3591
- Joined: SunNov25, 2007 6:47:26 PM
- Location: staden (België)
- Contact:
Wat is spirit toch lekker intelligent afentoe
Hmm, net bij de dealerT geweest, de dampretourslang kost 36 euro en is niet voorradig..... nou, ik ga dus eerst maar eens kijken offie ook op de blauwe zit, pak ik die wel :S
Automaterialen handel had geen benzineslang groter dan 12 mm diameter (moet 16.5 hebben) en dan moet je ook per meter kopen natuurlijk ; )en wat heb ik nodig, een halve meter ofzo
Hmm, net bij de dealerT geweest, de dampretourslang kost 36 euro en is niet voorradig..... nou, ik ga dus eerst maar eens kijken offie ook op de blauwe zit, pak ik die wel :S
Automaterialen handel had geen benzineslang groter dan 12 mm diameter (moet 16.5 hebben) en dan moet je ook per meter kopen natuurlijk ; )en wat heb ik nodig, een halve meter ofzo
Ik krijg allemaal posts van mezelf achter elkaar zo.. *-)
maar, weer update:
Ik ging aan de gang met ax vandaag. Moest hem achter opkrikken (wou met de tank aan de gang) maar omdat ie schuin op een aflopend vlak stond kon ik niet bij de bout krikken van de achteras dus pakte ik maar eens het krikpunt....
Foutt..... Daar ging de krik dus bijna door mn dorpel...
Skirts eraf gehaald en toen kwam ik dit tegen:
Roest is geschuurd en behandeld, skirts zitten er nu soort van weer op (maar al die plastic blokjes sneuvelde natuurlijk) Maar die zaten al met parkers en de klikkers miste al, ben dus niet de eerste die ze eraf haalt.
Ding in de band ga ik morgen maar mee naar de profile
Dit hadden we ook nog liggen:
En die ook:
geeft:
Uitlaat paste niet helemaal goed (nog steeds niet) want ik bleek een 1.0 einddemper te hebben waar provosorisch een bredere flens op gelast was. hier door was het totaal langer en de middenpijp dus een beetje ingekort. Met kracht en moeite zit het wel vast, alleen niet helemaal 100% gasdicht, zoiezo lekt de demper hier en daar ook. Spatlappen zijn nieuw, zaten nog in orginele verpakking
Met bevestiging waarvoor je nergens gaatjes hoeft te maken! Echt handig
Zoiezo kan de versmalling nooit goed zijn voor het vermogen...?
Verder had ik de tank los; maar ik kreeg er dus echt geen beweging in dus dat heb ik maar weer vast gebout... Zal wel, dan kan ik hem maar niet voltanken, ik had die slang toch ook niet liggen dus
maar, weer update:
Ik ging aan de gang met ax vandaag. Moest hem achter opkrikken (wou met de tank aan de gang) maar omdat ie schuin op een aflopend vlak stond kon ik niet bij de bout krikken van de achteras dus pakte ik maar eens het krikpunt....
Foutt..... Daar ging de krik dus bijna door mn dorpel...
Skirts eraf gehaald en toen kwam ik dit tegen:
Roest is geschuurd en behandeld, skirts zitten er nu soort van weer op (maar al die plastic blokjes sneuvelde natuurlijk) Maar die zaten al met parkers en de klikkers miste al, ben dus niet de eerste die ze eraf haalt.
Ding in de band ga ik morgen maar mee naar de profile
Dit hadden we ook nog liggen:
En die ook:
geeft:
Uitlaat paste niet helemaal goed (nog steeds niet) want ik bleek een 1.0 einddemper te hebben waar provosorisch een bredere flens op gelast was. hier door was het totaal langer en de middenpijp dus een beetje ingekort. Met kracht en moeite zit het wel vast, alleen niet helemaal 100% gasdicht, zoiezo lekt de demper hier en daar ook. Spatlappen zijn nieuw, zaten nog in orginele verpakking
Met bevestiging waarvoor je nergens gaatjes hoeft te maken! Echt handig
Zoiezo kan de versmalling nooit goed zijn voor het vermogen...?
Verder had ik de tank los; maar ik kreeg er dus echt geen beweging in dus dat heb ik maar weer vast gebout... Zal wel, dan kan ik hem maar niet voltanken, ik had die slang toch ook niet liggen dus