Marc aka q01z, GTI '92, Twingo 1.5 '12, GSA 1.3, C5 2.0Break
Moderator: webmasters
een 205 update!
het beestje heeft een naam..
gister voor het eerst getankt.. 595km op 29liter.. das leuk tanken!
en dan 1,20 de liter..
met de porsche (en de GTI ook) deed ik bijna 100,- per week aan benzine.. nu ongeveer 30 tot 50,- aan diesel die wegenbelasting is zo terugverdient!
maaruhm, de GTI gaat er definitief uit.. ik ga m echt missen, mjah ik heb m niet nodig.. en stilstaan is zonde! kheb tenslotte een vriendin met 4 axjes
het beestje heeft een naam..
gister voor het eerst getankt.. 595km op 29liter.. das leuk tanken!
en dan 1,20 de liter..
met de porsche (en de GTI ook) deed ik bijna 100,- per week aan benzine.. nu ongeveer 30 tot 50,- aan diesel die wegenbelasting is zo terugverdient!
maaruhm, de GTI gaat er definitief uit.. ik ga m echt missen, mjah ik heb m niet nodig.. en stilstaan is zonde! kheb tenslotte een vriendin met 4 axjes
-
- AX super weirdo
Lekker he Same here met de TDI. Binnen 2 maanden al 6000 km gereden. Die 250 euro wegenbelasting per kwartaal haal ik er zelfs uit.... Jij betaalt waarschijnlijk nog een stuk minder...q01z wrote:
Leuke 205 met een lief naampje Geef hem zijn onderhoud en blijf er verder af, dan heb je een onverslijtbaar wagentje.
Freude am Fahren.
-
- AX super weirdo
Idem en een moderne diesel rijdt gewoonweg subliem! Vanaf 1950 tot 2750 rpm is het feest geen getrap tot 6000+ rpm.... Gewoon heerlijk rustig en toch flink doortrappen... Ik hou met mijn TDI 74kw een Celica 1.8 vvti bij hoorDLS wrote:mja je moet er idd wel km's mee gaan rijden om het eruit te halen.
Ik rij en de maand iets duurder, om dat de wegenbelastig alleen al 3x zoveel is als de AX totaal.. Maar voor dat btje geld xtra heb ik wel meer comfort en veiligheid..
Freude am Fahren.
jeetje, ik had zowaar de zoekfunctie nodig om mn wie=wie terug te vinden.. ik moet me zwaar schamen..
nou moet ik ook zeggen dat ik al heeeel lang niet meer in GTI had gereden, hard gezegt heb ik dat nog steeds niet
romy heeft gister mn GTI afgeleverd bij Goedbloed Auto's Zierikzee (Citroën dealer), vanmorgen werd ik gebeld.. paar kleine dingetjes als lampjs en een ruitenwisser en uitlaat niet gasdicht enzo..
owh en een remverschil van 77% achter lucht was het niet, dat hadden ze al geprobeerd..
dus ik heb ze veel plezier gewenst..
Smiddags werdt ik terug gebeld, hij had APK! helemaal goed gewoon
me remprobleem was wel 'iets duurder' dat bleek een kapotte remdrukverdeler.. maar verder helemaal perfect
dus vanavond maar ff met mn vader wezen halen en hij wilde heel graag in mn GTI rijden.. dus tsja
maarrr morgen gaattie mee naar me werk!
(enige conclusie uit dit alles, op Citromobile kan er nu dus een stickertje 'A Vendre' op... )
nou moet ik ook zeggen dat ik al heeeel lang niet meer in GTI had gereden, hard gezegt heb ik dat nog steeds niet
romy heeft gister mn GTI afgeleverd bij Goedbloed Auto's Zierikzee (Citroën dealer), vanmorgen werd ik gebeld.. paar kleine dingetjes als lampjs en een ruitenwisser en uitlaat niet gasdicht enzo..
owh en een remverschil van 77% achter lucht was het niet, dat hadden ze al geprobeerd..
dus ik heb ze veel plezier gewenst..
Smiddags werdt ik terug gebeld, hij had APK! helemaal goed gewoon
me remprobleem was wel 'iets duurder' dat bleek een kapotte remdrukverdeler.. maar verder helemaal perfect
dus vanavond maar ff met mn vader wezen halen en hij wilde heel graag in mn GTI rijden.. dus tsja
maarrr morgen gaattie mee naar me werk!
(enige conclusie uit dit alles, op Citromobile kan er nu dus een stickertje 'A Vendre' op... )
mmm ik weet nog een mooie lage grijze met goude velgen..grietje wrote: APK
Tja, te koop he!
Hij rijd inderdaad wel lekker, dat is een ding wat zeker is! Hij trekt nu ook weer lekker. Tis ook zonde om hem stil te laten staan!
Maaruhm, zet je dan wel meteen een advert, 'GT carb gezocht'?
Collin? moest jij niet iets om MS op te zetten?
Inderdaad, super zonde om dat op een Carb te doen Die zijn al zo zeldzaamq01z wrote:mmm ik weet nog een mooie lage grijze met goude velgen..grietje wrote: APK
Tja, te koop he!
Hij rijd inderdaad wel lekker, dat is een ding wat zeker is! Hij trekt nu ook weer lekker. Tis ook zonde om hem stil te laten staan!
Maaruhm, zet je dan wel meteen een advert, 'GT carb gezocht'?
Collin? moest jij niet iets om MS op te zetten?