raoel wrote:sjonge, komen er nog meer 1.1i'tjes? anders moet ik zoveel toeren maken om jullie bij te houden
Goh, ik misschien
Of misschien ook wel met de GTi
Als de 1.1 hersteld geraakt tegen dan, wellicht met de 1.1
Als de nieuwe koppeling in de GTi geraakt, dan met de GTi
DuFF wrote:Met een groep verzamelen in de buurt van de meeting-locatie, om vervolgens als 1 groep/treintje aan te komen rijden op de desbetreffende parkeerplaats.
ik rijd langs breda, dan kan Koen aansluiten als ie meerijd ter hoogte van Dordrecht? dan rijden we langs Rotterdam, dan kan Els als ze gaat? en/of andere Rotterdamse clubleden ook aansluiten, dan langs Gouda, mischien kan Rio97 daar aansluiten?
en als Q01z en Grietje vertrekken vanuit zeeland, kunnen die mischien ook aansluiten bij Gouda?
en tussendoor zullen er ook her en der wel clubleden wonen die gaan en kunnen aansluiten?
indien er nog andere ideeën of aanvullingen zijn, of zit er iets onlogisch in mijn idee hierboven dan hoor ik het wel
Wel grappig dat STC in de lijst staat van de clubs die komen, maar dat ze niet zelf het hier gepost hebben oid
en:
Het gaat er best druk worden las ik op het forum daar, zown 300 auto's...
Ben benieuwd hoe dat gaat passen..
Meguiars schijnt ook te komen e.a. standjes zijn ze aan het regelen.
Het begint dus vanaf 11:30.
op het forum van de puntosportivo-club kun je niks zien zonder in te loggen
van het fiets-tas forum:
Update: meer dan 25 clubs zullen er zijn
en van de 106 kant word het ook druk las ik al op forums.
als er trouwens geen plek meer is, of moeilijk word, rijd ik door naar Hoofddorp.
ik ga niet op een supervolle parkeerplaats me furio ergens tussen prakken heb al deuken genoeg
De clubs die komen volgens het forum van Puntosportivo:
- GrandePuntoClub
- CinquecentoClubHolland
- Pumadriversclub
- Lupoclub Nederland
- CitroSport
- Peugeot206Club
- 206Tuning Club
- SuzukiTuning Club
- Charade Power
- Ibiza Club
- Fiesta Club