Fitna the Movie
Moderators: Rock's, webmasters
-
- AX Spaster Mammer
Fitna the Movie
Ik ga er vanuit dat jullie allemaal 18+ zijn, en ook dat de film van Geert Wilders nogal impact heeft op ons land.
Weet niet of ik er helemaal goed aan doe (uit het oogpunt van een discussie die hieruit kan ontstaan), maar hij schijnt moeilijk te vinden te zijn:
hij staat hier.
Mijn mening over het geheel houd ik bij deze (voor het eerst?) bewust binnen. Jullie ook?
Weet niet of ik er helemaal goed aan doe (uit het oogpunt van een discussie die hieruit kan ontstaan), maar hij schijnt moeilijk te vinden te zijn:
hij staat hier.
Mijn mening over het geheel houd ik bij deze (voor het eerst?) bewust binnen. Jullie ook?
Net gedownload. Gewoon uit een nieuwsgroep downloaden. Heb je hem binnen een paar minuten.
Tja wat moet ik ervan zeggen. Het zijn echte beelden. Als je de film zo bekijkt heeft ie wel een punt.
Tja wat moet ik ervan zeggen. Het zijn echte beelden. Als je de film zo bekijkt heeft ie wel een punt.
- Peugeot 106 1.6i Motor
- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

- Peugeot 106 Onderstel
- Citroën Saxo VTS Vbak
- Citroën Saxo VTS Remmerij
Wie ben ik.... Klik.

Alle commotie uit de moslim landen was eigenlijk al genoeg. Het is duidelijk wat hun standpunten zijn, en mijn inziens horen die hier niet thuis (nergens overigens). Ik denk dat Wilders gelijk heeft op het gebied van de extremistische moslims, echter zijn er in NL een heleboel gematigde moslims, en daar hoeft niemand bang voor te zijn lijkt me.Mark wrote:Tja wat moet ik ervan zeggen. Het zijn echte beelden. Als je de film zo bekijkt heeft ie wel een punt.

Fitna heb ik niet gezien maar kan afgeschreven worden als een lachertje naar wat ik hoor en ik hoef het ook niet te zien gezien wilders de plank mislaat de islam is geen probleem, het zijn de de mensen die er misbruik van maken.
Pat Condell weet wel hoe hij het moet brengen en ik raad je aan dit te kijken en vooral te luisteren hij heeft wel degelijk een heel erg goed punt.
http://www.youtube.com/watch?v=W3_qelW5qp4&eur
Pat Condell weet wel hoe hij het moet brengen en ik raad je aan dit te kijken en vooral te luisteren hij heeft wel degelijk een heel erg goed punt.
http://www.youtube.com/watch?v=W3_qelW5qp4&eur
-
- AX Spaster Mammer