grietje wrote:Wat ziet die sport er lekker uitzeg, men.....
Ruilen?:P:P:P
Hehe waartegen?
De motorkap die ik van grietje heb overgenomen zit er nu trouwens op. Nu ging dat niet helemaal zo als de bedoeling was; Ik had de kap namelijk netjes opgeschuurd, ontvet enzovoort en was begonnen met spuiten. Was halverwege de spuitbus leeg!
Dus toen ben ik er maar met een andere spuitbus overheen gegaan en ik moet zeggen; het is nog best aardig gelukt! (al gaat ie nog wel een keer naar de spuiter)
't is best strak opgedroogd, al heeft het gedroogd tijdens de rit naar Den Haag in een flinke sneeuwbui enzovoort. Het heeft wat weg van schoolbordverf, maar dat is het niet. Je wil dan ook niet weten waarmee het gespoten is
Nee, serieus; rollen kan natuurlijk ook. Al heb ik natuurlijk wel net het spuiten onder de knie. Maar dan wel stofvrij en binnen en bij een fatsoenlijke temperatuur. Én met genoeg verf
Nu je er over begint... kan jij een apk-station aanbevelen in deze omgeving? Die dus puur keuren en niet allerlei extra's in rekening brengen
Hoop voor je dat ie er doorheenkomt uiteraard
AX 1.4 D wit 3d 1995 JX-VD-49
AX 1.1 TE 5d 1989 XS-29-VH
Ami 6 break wit 1969 AM-00-01
Uhhh... mijn ax gaat altijd naar de plaatselijke garage. Bekende mensen die gewoon goed te vertrouwen zijn. Ze zullen je in ieder geval nooit proberen te 'naaien'. Zijn meestal ook niet te duur dus dat is mooi meegenomen. Ze vergeten soms wel eens kleine dingetjes zoals ventieldopjes, maar verder prima geregeld en service enzo.
GROOT voordeel; de heren garagehouders (en dus monteurs) hebben beide een erg rijk Citroën verleden dus ze weten er erg veel van!
Kan dus Autobedrijf Stevens in Giethoorn aanraden en anders Enting in Zwartsluis. De laatste is iets duurder, maar wel erg goed en netjes. Verder kom ik zo min mogelijk bij de garage
Zo, weer een kleine update. Nadat de koppeling vorig weekend is bijgesteld liep de Sport ERG slecht en zat de koppeling veel te hoog. Bij iets meer gas geven slipte de koppeling enorm.
Dus: koppeling weer goed gesteld, dat werkt weer super én de bougakabel maar weer op de verdeler gedrukt...... geen wonder dat ie zo verrot liep
Daarnaast ook nog even gekeken naar de bevestiging van de koplampen, aangezien de morettes er hoogstwaarschijnlijk uit gaan en de lampen die ik bij Bossie heb opgehaald er in komen. Verder zijn er nog steeds schuur-straal-en-spuit plannen voor het Sportje.
En de 1.1? -Nog steeds mijn relaxte transportmiddel, nog wel zonder mistlampen. Die zijn er nog niet weer ingekomen na de APK-