als ik mijn ax sochtends start, start hij normaal..als ik dan een tijdje stationair blijf draaien(hooguit 15 sec.) slaat mn ax af..vervolgens start ik hem weer en kan ik zonder problemen weg rijden..vervolgens als ik bij stop lichten stil sta, heb hij het (gelukkig) niet..krijgt hij tijdens het starten te weinig benzine ofzo?! want als ik voel dat hij bijna af slaat, en ik geef een tijdje gas heb hij het niet..
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
oke, dan ga ik dat vanmiddag ff kijken, maar als je temperatuursensor stuk is, kan je dat dan uitlezen..want als ik hem net start en hij valt uit gaat wel even het motormanagement branden..
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
baklap wrote:oke, dan ga ik dat vanmiddag ff kijken, maar als je temperatuursensor stuk is, kan je dat dan uitlezen..want als ik hem net start en hij valt uit gaat wel even het motormanagement branden..
na de ecu gereset te hebben, 10 a 20 minuten eruit..weer aangesloten..20 minuten nergens aangeweest..en dan heb ik de auto uit gezet en ben ik gaan rijden..na hooguit 1 minuut begon de auto te shocken..als ik de auto nu start heb hij het al moeilijk om aan te blijven, en als ik ga rijden shockt hij erover heen..HELP!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
ow ow ow ik heb per ongeluk alle bougiekabels in 1 keer er uit getrokken en nu weet ik de volgorde niet meer heeft iemand een foto hoe zijn bougiekabels lopen met electronische ontsteking??!! alvast bedankt!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!
De ontstekingsvolgorde is 1342 nou is het dus vogellen wanneer een cilinder in bdp zit.
Don't walk behind me, I may not lead. Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk beside me either. Just pretty much leave me the f#ck alone.
Nee sander bedoelt dat ze op je bougies in volgorde 1 - 3 - 4 - 2 ontsteken,
En cilinder nr 1 is de meeste rechtse (bij je vbak/koppeling/accu/ontsteking)
Als het een verdelerkap is?
Staat er wel iets in de haynes; een tekening met de volgorde alleen om eerlijk te zijn snap ik het plaatje niet helemaal *-) hij is namelijk ' gedraait' verdelerkap wijst toch echt naar achter.
Maar dan zou het zo zijn;
cilinder/bougie 1 (en dus weer getelt vanaf de ontsteking/accu/vbak) zit op je verdelerkap als je voor je auto staat rechts-onder; dus het meest van het blok af onderaan.
2 zit op rechts/verst blok boven
3 tegen blok/links onder
4 tegen blok/links boven
oke, ze bougiekabels zaten dus helemaal verkeerd dank je wel grietje en sander..ik ga het vanmiddag gelijk verwisselen..en hoe zat het met het bdp?!hoe moet ik daar naar kijken?!
ga nooit harder rijden, dan je beschermengel kan vliegen!