In die tijd van de 2e sessie na ongeveer 4 minuten reed er continue een silveren 205 gti op afstand achter mij die niet snapte hoe het ding zo hard nog kon in de bochten. Later nog even mee staan praten, (kwam direct naar mij toe aan het einde van de sessie)aardige man en uitgelegd dat er een iets andere moter in lag en ik al aardig wat rondjes CPZ heb gemaakt maar hij vond het nog steeds wat raar dat de opgevoerde eend zoals hij het noemde hem voorbleef (Volgens hem leek het erop alsof het ding bij elke bocht om ging vallen e.d

). Zal vast een der dagen nog wel wat mooie foto's van te vinden zijn.
Meestal zie je 2 dingen als je auto's inhaald, mensen die lachen of mensen die heel boos gaan kijken

, die laatste zijn vaak de bmw rijders. De lotus rijder zal vast niet blij zijn geweest, rij je een auto die 0-100 doet in onder de 6 seconden en een wegligging waarvan de meeste auto's alleen maar kunnen dromen, en dan word je opgeduwd door een axje

(zoals je in het filmpje kan zien kwam hij mij later op het rechte stuk weer voorbij, zodoende de term "rechtuitbranders" gezien ze geen bochten kunnen/durven nemen, en op het rechte stuk even gas geven onder het motto "kijk hoe snel mijn auto is" jammer dat ze vergeten dat het juist om de bestuurder gaat en niet de auto)