zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige ax.
was bij het oostergoplein de stad uit richting heerenveen
nog wel ff gas gegeven maar helaas door de drukte niet meer gelukt.
ax bij leeuwarden
Moderator: webmasters
Re: AX bij leeuwarden
Dat was ik denk ikMeeL wrote:zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige AX.
nog wel ff gas gegeven maar helaas door de drukte niet meer gelukt.

GAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!Beloved wrote:Dat was ik denk ikMeeL wrote:zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige AX.
nog wel ff gas gegeven maar helaas door de drukte niet meer gelukt.Mijn kenteken is GT-XZ-25..en ik heb een donkergroene AX en reed rond dat tijdstip op die weg

Ik rij in de GT-XZ-24

wat een geheugenBeloved wrote:Dat was ik denk ikMeeL wrote:zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige AX.
nog wel ff gas gegeven maar helaas door de drukte niet meer gelukt.Mijn kenteken is GT-XZ-25..en ik heb een donkergroene AX en reed rond dat tijdstip op die weg

Haha wat leuk zeg!!Glenn@nl wrote:GAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!Beloved wrote:Dat was ik denk ikMeeL wrote:zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige AX.
![]()
Ik rij in de GT-XZ-24
Komt omdat ik op de dag altijd rond die tijd klaar ben met werkenMeeL wrote:wat een geheugenBeloved wrote:Dat was ik denk ikMeeL wrote:zat een aantal autos tussen, dus nummer niet helemaal goed gezien maar volgens mij begon t met GT-*-*. een donker kleurige AX.