Zonet ben ik even een eindje wezen rijden.
Natuurlijk zo nu en dan even sportief optrekken ( ), maar schakelde 1 keer even mis van de 1 naar de 2.
Hierna was mijn koppeling heel anders, veel lichter dan gewoon.
Ik moet nu om uit stilstand weg te komen flink gas geven en dan in 1 keer de koppeling loslaten.
Als ik terugschakel en ik laat de koppeling opkomen remt 'ie in 1 keer ook flink af, terwijl hij anders langzaam in toeren zakte.
Help, wat is dit en wat moet ik hieraan doen?
Iemand een GT bak te koop?
Versnellingsbak? Koppeling? K*tzooi...
Moderators: denny, vtspower, webmasters
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 68
- Joined: MonAug13, 2007 8:35:15 AM
- Location: Boelensloane, Fryslan
Versnellingsbak? Koppeling? K*tzooi...
"Miauw" betekend "woef" in Kats.
-
- Beginnend AX liefhebber
- Posts: 68
- Joined: MonAug13, 2007 8:35:15 AM
- Location: Boelensloane, Fryslan
Koppelingsplaten had ik zelf al uitgesloten met de "handrem en koppeling"-test.
Heb net te horen gekregen dat t mn drukgroep is, is een koppelingsrevisiesetje met een nieuwe drukgroep, nieuwe platen en lagers besteld.
Komt er z.s.m. onder, misschien nog niet eens zo slecht want hij schakelde best zompig.
Ik kan er nog gewoon mee rijden, maar moet zo min mogelijk schakelen.
Toch handig, een (ex-Citroën dealer) monteur in de familie.
Heb net te horen gekregen dat t mn drukgroep is, is een koppelingsrevisiesetje met een nieuwe drukgroep, nieuwe platen en lagers besteld.
Komt er z.s.m. onder, misschien nog niet eens zo slecht want hij schakelde best zompig.
Ik kan er nog gewoon mee rijden, maar moet zo min mogelijk schakelen.
Toch handig, een (ex-Citroën dealer) monteur in de familie.
"Miauw" betekend "woef" in Kats.